MERRY CHRISTMAS !
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululaulut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululaulut. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 25. joulukuuta 2011
torstai 22. joulukuuta 2011
let them know it's christmas time again
Joululoma koitti, vihdoin ♥
Aamulla oli joulujuhla joka oli ihan semikiva vaihettiin koulukaveritten kaa lahjat ja toivotettin hyvät joulut.
Sitte loppupäivää vietin Kiran kaa chillaillen sisällä, kuvaillen, cittarissa käyden ja jotain omaa säätäen.
Nyt nautin lomasta tässä koneella hetken, enne hirveetä siivous urakkaa joka alotetaan tänään.
Huomenna olis sit ajatuksena käydä salaatilla ystävien kaa, ostaa jouluruuat, koristella kuusi ja jatkaa siivousta. Ihanaa kaikkee tollasta joulusta, en malta millään oottaa jouluaattoa !
Tunnisteet:
joululahjat,
joululaulut,
piparkakut,
ystävät
keskiviikko 30. marraskuuta 2011
let it snow !
ginatricot/1.90€
Haaveilen kesästä, ootan jouluu, kärsin järkyttävästä yskästä, haluisin kaakaota, etin joulubiisejä, kattelen kuuta, nautin lämmöstä, en jaksais lukee kokeeseen, vahdin pikkuveljee, sellasta normia.
ps. muistakaa arvonta !
Tunnisteet:
joululaulut,
lumen odotus,
läksyt,
normi päivä,
ystävät
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)