Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululaulut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululaulut. Näytä kaikki tekstit

torstai 22. joulukuuta 2011

let them know it's christmas time again


öäöö 285
öäöö 221
öäöö 226
öäöö 229
öäöö 260
öäöö 227
öäöö 270
öäöö 315
öäöö 294
öäöö 292
öäöö 321
öäöö 277
öäöö 236
öäöö 219
öäöö 425
öäöö 410
Joululoma koitti, vihdoin ♥ 
Aamulla oli joulujuhla joka oli ihan semikiva vaihettiin koulukaveritten kaa lahjat ja toivotettin hyvät joulut.
Sitte loppupäivää vietin Kiran kaa chillaillen sisällä, kuvaillen, cittarissa käyden ja jotain omaa säätäen. 
Nyt nautin lomasta tässä koneella hetken, enne hirveetä siivous urakkaa joka alotetaan tänään.
Huomenna olis sit ajatuksena käydä salaatilla ystävien kaa, ostaa jouluruuat, koristella kuusi ja jatkaa siivousta. Ihanaa kaikkee tollasta joulusta, en malta millään oottaa jouluaattoa !

keskiviikko 30. marraskuuta 2011

let it snow !



qwe 498
qwe 484
qwe 486
qwe 477
qwe 464
qwe 425
qwe 489
qwe 485
qwe 462
qwe 371
qwe 369
qwe 478
qwe 368
qwe 491
ginatricot/1.90€
Haaveilen kesästä, ootan jouluu, kärsin järkyttävästä yskästä, haluisin kaakaota, etin joulubiisejä, kattelen kuuta, nautin lämmöstä, en jaksais lukee kokeeseen, vahdin pikkuveljee, sellasta normia.
ps. muistakaa arvonta !