Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystävät. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

I will love you monday......

a miss u summer -----> parasta oli!! 943 aaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Siinähän se taas meni tääkin viikonloppu. Ihmeellisyyksiä ei tapahtunu, niinkun ei oikeestaan melkein koskaan mun elämässä. Ärsyttää että huomenna on jo maanantai. Ja toi sää, mitä helvettiä? kiva sade kokoajan. Nyt mua odottaa huoneen siivous ja läksyjen teko can't wait !!!!! Mites teillä on viikonloppu menny ?

lauantai 11. helmikuuta 2012

Only luv can make you a player.

blogi11
blogi7
blogi2
blogi5
blogi8
blogi3
blogi9
blogi6
blogi10
blogi12
blogi13
blogi14
blogi1
blogi
Iskän ja pikkuveljen tuliaiset Egyptistä !
Tänään on ollu ihana lagi päivä!  Kävästiin eilen norssifesteillä ja sieltä mentiin Petran serkulle hoitaan koiria Allun ja Petran kanssa. Naurettiin, sekoiltiin, katteltii telkkaa, syötiin kaikkee mässyy, datailtiin, naurettiin lisää ja puhuttiin kaikenlaisii. Oli tosiaan ihan huippu ilta, tää päivä vaan lagattiin siellä Petun serkulla kun se tulikin vasta illalla kotiin. Kirakin tuli sinne ja krhm taas syötiin, naurettiin, nukuttiin, lagattiin, vietiin koiria ja katteltiin taas telkkaria. Huomenna jos suunnitelmat toteutuu niin aateltiin mennä lasketteleen, jeeeej.
Katoin äsken putousta ja terranovankin, nyt siirryn gg:n pariin moidooo ♥
ps. teitä on jo 800 lukiaa, apua en olis ikinä uskonu. Ootte kyl aivan parhaita! Nyt alan kyllä pian toteutteleen jonkulaista erityispostausta, ehdotuksii saa toki heittää mut en uskalla luvata mitään:-----D

tiistai 31. tammikuuta 2012

pari naamakuvaa ja kuulumiset

baletti 002
KIRA 062
KIRA 052
Heippahei, tää alkuviikko on kulunu vaan koulu hommii tehdessä ja tanssissakin oon pari kertaa kerenny käymään. Joten hirveesti en oo kerenny kuvaan. Mua ärsyttääää koska kusin tän päiväsen maantiedon kokeen ihan täysin, vaikka luinkin siihen aika paljo! Käytiin äitin kaa tänään ostamassa mulle balettitossut, ihan sika söpöt hehe. Mulla ei oikeestaan oo mitään ihmeempää asiaa ja nytkin mahollisesti pitäis olla jo läksyjen kimpussa. Tuli vaan sellanen kauhee fiilis postata. Sellasta vielä että jos tässä nyt koulussa vähän helpottais ja kun päivät alkaa olla valosampia niin alan taas postaan enemmän ja luultavasti myös vähän mielenkiintosempaa matskua. Mutta kirjotan blogia teidän lisäks itselleni ja en jaksais koko ajan kuulla kuinka tylsä mun blogi on. Kritiikkiä otan mielelläni vastaan mutta mielummin enemmän neuvon kun haukun muodossa, thanks(:  Ja nyt tää tyttö lähtee historian ja enkun pariin, tsemppii tälle viikolle !

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

random kuvia + huonetta

kuvia 032
kuvia 061
kuvia 053
kuvia 058
kuvia 042
kuvia 064
kuvia 065
kuvia 070
kuvia 066
Tääkin viikko on menny ihan supernopeudella ohi. Mitään kummallisempaa ei oo oikeestaan tapahtunu. Kävin viimeiikolla kokeilemassa kolmee eri tanssia ja jatkan niistä ny kahta eli streettiä ja jazzia. Käyn vielä uudessa paikassa kokeilemassa balettia kun en tykänny hirveesti siitä aikasemmasta paikasta. Että nyt mulla on ainakin maanantaina ja tiistain tanssia, joo oli taas tärkee. Hhaha tässä kattellaan tota vaalijuttua ni vähän jännää että miten tossa oikeen käy:---D  Btw kuvailin vähän mun huonetta ja tossa olis niitä kuvia jos jotain kiinnostaa. Yritän taas ensviikolla pitää kameraa mukana niin että tulis vähän parempii postauksii, mutta musta vaan tuntuu että tälleen talvella ei vaan tuu hyvii kuvii kauheen paljon ja ai että ootanki kesää kun saa taas hengaa pihalla kokoajan ja kuvailla silleen kunnolla! Joo tuli kivat selitykset. Jatkan tässä ton vaalihomman kattelua ja saksan sanojen lukemista, pitäkääs kiva sunnuntai ilta ihanat!

lauantai 21. tammikuuta 2012

haittaaks se?

img 167
img 136
img 163
img 166
img 156
img 171
img 176
img 150
img 140
img 168
img 144
Suunnilleen kokopäivä on tänään kulunu Kiran ja Karon kansssa, oltii aamupäivää kaupungissa ja ostinki cubuksesta kaks aivan ihanaa paitaa. Sitte illemmalla mentii vielä Karolle ja siellä jotai lagiltiin ja katteeltii putous, tietty. Ei mitään ihmeempia, mutta tollasta peruskivaa lauantain viettoo ! Mua ahdistaa nyt jo toi alkava kouluviikko mutta onneks tossa on vielä sunnuntai edessä. Nautitaan siitä kun viel voidaan :-----D t.ahdistunutlilja