MERRY CHRISTMAS !
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pakkasen odotus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pakkasen odotus. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 25. joulukuuta 2011
torstai 15. joulukuuta 2011
no onkos tullut kesä ?
Anteeksii tästä postaustauosta joka ei johdu inspiraation vaan pelkästään ajan puuttesta. Iso enkun koe, ruotsin koe, esitelmä ja aine + muut läksyt on vaan vaatinu aikaa. Mulla on nyt pieni masennus tosta säästä, sataa vettä ja on enää yheksän päivää jouluun anteeks mitä? Ja yks stressauksen aihe koulun lisäks on joululahjat joista en oo ostanu kun yhen pikkuveljelle ja mulla ei ees oo mitään ideoita että mitä ostaisin kavereille. Mulla on ollu koulun kanssa vaan niin kiire että en oo ehtiny käymään ees kunnolla koneella ja tää on jotenkin niin rentouttavaa kun saa kuunnella musaa ja kirjottaa blogia ! Tänään pääsin jo 12 ja tajuttiin Kiran kanssa onneks mennä heti kuvaa koska pimee tulee nykyään nii aikasin. Sitte tein läksyjä hetken kotona ja menin hetken päästä Kiralle tekee läksyjä sen kaa ja lakkaileen kynsii. Kohta lähen lukee ruotsin kokeeseen mut ekaks haluun taas kiitellä teitä ihania lukijoita, koska ootte vaan ihan parhaita ♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)