Näytetään tekstit, joissa on tunniste pakkasen odotus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pakkasen odotus. Näytä kaikki tekstit

torstai 15. joulukuuta 2011

no onkos tullut kesä ?

qwe 1422
qwe 1443
qwe 1430
qwe 1444
qwe 1455
qwe 1449
qwe 1460
qwe 1450
qwe 1468
qwe 1428
qwe 1476
qwe 1439
qwe 1464
qwe 1472
qwe 1519
qwe 1474
qwe 1510
qwe 1478
Anteeksii tästä postaustauosta joka ei johdu inspiraation vaan pelkästään ajan puuttesta. Iso enkun koe, ruotsin koe, esitelmä ja aine + muut läksyt on vaan vaatinu aikaa. Mulla on nyt pieni masennus tosta säästä, sataa vettä ja on enää yheksän päivää jouluun anteeks mitä? Ja yks stressauksen aihe koulun lisäks on joululahjat joista en oo ostanu kun yhen pikkuveljelle ja mulla ei ees oo mitään ideoita että mitä ostaisin kavereille. Mulla on ollu koulun kanssa vaan niin kiire että en oo ehtiny käymään ees kunnolla koneella ja tää on jotenkin niin rentouttavaa kun saa kuunnella musaa ja kirjottaa blogia ! Tänään pääsin jo 12 ja tajuttiin Kiran kanssa onneks mennä heti kuvaa koska pimee tulee nykyään nii aikasin. Sitte tein läksyjä hetken kotona ja menin hetken päästä Kiralle tekee läksyjä sen kaa ja lakkaileen kynsii. Kohta lähen lukee ruotsin kokeeseen mut ekaks haluun taas kiitellä teitä ihania lukijoita, koska ootte vaan ihan parhaita