Näytetään tekstit, joissa on tunniste onnellisuus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste onnellisuus. Näytä kaikki tekstit

lauantai 14. tammikuuta 2012

soul sisters

lala 067
lala 084
lala 040
lala 092
lala 027
lala 079
lala 034
lala 010
lala 015
lala 012
Oooho tulipas aika paljon ruoka kuvii tähä postaukseen.
No mutta siis tänään on ollu parii pikkujuttuu lukuun ottamatta tosi hyvä päivä, ehk yks parhaista pitkästä aikaan! Aamusta lähettii Kiran kaa kaupunkii kiertää kirppari ja vähän kauppoja, sitte karo tuli sinne myös ja siellä sormet ja varpaat ihan jäässä yritettiin vähä kuvailla vaikka ei oikeen mitään saatukaan aikaan. Sitte mentiin Karolle ja Allukin tuli sinne, katteltiin putousta ja naurettiin vähän niille sketsihahmoille, go jani-petteri !!! Tehtiin pirtelöö ja pantonkeja, pelailtiin cluedoo ja vaan sekoiltiin ja pidettiin hauskaa. Kohta meen jatkaa datausta faceen, että ei mulla muuta kun hyvät loppu viikonloput kaikille !
Tossa alhaalla vielä parit ostokset:
 sormus/gina tricot 2€ Toppi/kirppari 3,50€
lala 016
lala 051

tiistai 6. joulukuuta 2011

itsenäisyyspäivä

qwe 1166
qwe 1163
qwe 1251
qwe 1204
qwe 1178
qwe 1280
qwe 1207
Kenkien alla narskuvaa lunta, aurinkoo, jäätymistä, bussiin juoksua, kahvia, nauramista, karkkia, pelleilyä, ahdistusta huomisesta tanssi esityksestä jota en osaa ja paljon sekoiluu omeglessa on mun päivääni kuulunu. Ulkona on ihan sellanen täydellinen sää ! Lähen opettelee tanssia jota en laiskuuttani aikasemmin oo muistellut, toivottakaa onnee.

lauantai 12. marraskuuta 2011

heart skips a beat


kuvia 025
kuvia 015
kuvia 029
kuvia 027
kuvia 021
kuvia 012
kuvia 024
kuvia 023
kuvia 022
kuvia 018
kuvia 016
kuvia 001
kuvia 002
kuvia 004
kuvia 005
kuvia 007
kuvia 011
kuvia 006
kuvia 014
kuvia 017
kuvia 019
kuvia 013
kuvia 010
kuvia 009
kuvia 008
Vitsi tätä fiilistä, tajusin just että mullahan on ihan kaikkee mitä tarviin eli ihana perhe ja maailman parhaat ystävät ! Eli joo tossa nyt kaikkee mahollisia kuvia tästä viikosta, kokosin ne tälleen yhteen postaukseen ni tulis vähän mielenkiintosempi postaus kun pari sellasta kahen kuvan postausta kuvan postausta :---D Tänään aamupäivän lojuin kotona ja illemmalla mentiin kaupunkiin tyttöjen kaa, pyörittiin siellä ja päätettiin mennä karon ja allun kaa wakee. Mikä osottautu tosi kivaks paikaks js oli tosi kiva tehä välillä sellasta jotain erilaista mihin ei oo niinkään tottunu. Nyt oon sitten taas naapurilla hoitamassa lapsia kun vanhemmat on vähän tuulettumassa. Mut mikäs tässä, koneella karkkia napsien ku saan tästä vielä rahaakin, ihanii iltoja ja öitä teille !