Joululoma koitti, vihdoin ♥
Aamulla oli joulujuhla joka oli ihan semikiva vaihettiin koulukaveritten kaa lahjat ja toivotettin hyvät joulut.
Sitte loppupäivää vietin Kiran kaa chillaillen sisällä, kuvaillen, cittarissa käyden ja jotain omaa säätäen.
Nyt nautin lomasta tässä koneella hetken, enne hirveetä siivous urakkaa joka alotetaan tänään.
Huomenna olis sit ajatuksena käydä salaatilla ystävien kaa, ostaa jouluruuat, koristella kuusi ja jatkaa siivousta. Ihanaa kaikkee tollasta joulusta, en malta millään oottaa jouluaattoa !