Näytetään tekstit, joissa on tunniste piparkakut. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste piparkakut. Näytä kaikki tekstit

torstai 22. joulukuuta 2011

let them know it's christmas time again


öäöö 285
öäöö 221
öäöö 226
öäöö 229
öäöö 260
öäöö 227
öäöö 270
öäöö 315
öäöö 294
öäöö 292
öäöö 321
öäöö 277
öäöö 236
öäöö 219
öäöö 425
öäöö 410
Joululoma koitti, vihdoin ♥ 
Aamulla oli joulujuhla joka oli ihan semikiva vaihettiin koulukaveritten kaa lahjat ja toivotettin hyvät joulut.
Sitte loppupäivää vietin Kiran kaa chillaillen sisällä, kuvaillen, cittarissa käyden ja jotain omaa säätäen. 
Nyt nautin lomasta tässä koneella hetken, enne hirveetä siivous urakkaa joka alotetaan tänään.
Huomenna olis sit ajatuksena käydä salaatilla ystävien kaa, ostaa jouluruuat, koristella kuusi ja jatkaa siivousta. Ihanaa kaikkee tollasta joulusta, en malta millään oottaa jouluaattoa !