Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululahjat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joululahjat. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 25. joulukuuta 2011

JOULULAHJAT

öäöö 501
öäöö 502
öäöö 500
öäöö 504
öäöö 505
öäöö 503
öäöö 458
joululahjaliput ja 100€ rahaa
kolme korvispakettia, sydänkaulakoru ja sormus
hajuvesi ja kaksi kynsilakkaa
rasva, hiustenhoitosetti ja kylpyvaahto
villasukat ja parit yöhousut
karkkia
OnePiece

Aattelin että kun oon jo kuvannu mun joululahjat ni ajankuluks teen vielä erillisen postauksen niistä.
Tuolta saattaa puuttua jotain mitä en oo vahingossa kuvannu ja muistanu mut ainakin suurin osa on nyt tossa.
Oon ihan tyytyväinen mun lahjoihin vaikka ei niitä nyt hirveesti oo. Mut varsinki Onepeiceen oon suuresti rakastunu kun nytkin mulla on se päällä ! 

torstai 22. joulukuuta 2011

let them know it's christmas time again


öäöö 285
öäöö 221
öäöö 226
öäöö 229
öäöö 260
öäöö 227
öäöö 270
öäöö 315
öäöö 294
öäöö 292
öäöö 321
öäöö 277
öäöö 236
öäöö 219
öäöö 425
öäöö 410
Joululoma koitti, vihdoin ♥ 
Aamulla oli joulujuhla joka oli ihan semikiva vaihettiin koulukaveritten kaa lahjat ja toivotettin hyvät joulut.
Sitte loppupäivää vietin Kiran kaa chillaillen sisällä, kuvaillen, cittarissa käyden ja jotain omaa säätäen. 
Nyt nautin lomasta tässä koneella hetken, enne hirveetä siivous urakkaa joka alotetaan tänään.
Huomenna olis sit ajatuksena käydä salaatilla ystävien kaa, ostaa jouluruuat, koristella kuusi ja jatkaa siivousta. Ihanaa kaikkee tollasta joulusta, en malta millään oottaa jouluaattoa !