Anteeksii tästä postaustauosta joka ei johdu inspiraation vaan pelkästään ajan puuttesta. Iso enkun koe, ruotsin koe, esitelmä ja aine + muut läksyt on vaan vaatinu aikaa. Mulla on nyt pieni masennus tosta säästä, sataa vettä ja on enää yheksän päivää jouluun anteeks mitä? Ja yks stressauksen aihe koulun lisäks on joululahjat joista en oo ostanu kun yhen pikkuveljelle ja mulla ei ees oo mitään ideoita että mitä ostaisin kavereille. Mulla on ollu koulun kanssa vaan niin kiire että en oo ehtiny käymään ees kunnolla koneella ja tää on jotenkin niin rentouttavaa kun saa kuunnella musaa ja kirjottaa blogia ! Tänään pääsin jo 12 ja tajuttiin Kiran kanssa onneks mennä heti kuvaa koska pimee tulee nykyään nii aikasin. Sitte tein läksyjä hetken kotona ja menin hetken päästä Kiralle tekee läksyjä sen kaa ja lakkaileen kynsii. Kohta lähen lukee ruotsin kokeeseen mut ekaks haluun taas kiitellä teitä ihania lukijoita, koska ootte vaan ihan parhaita ♥
Näytetään tekstit, joissa on tunniste musiikki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste musiikki. Näytä kaikki tekstit
torstai 15. joulukuuta 2011
maanantai 15. elokuuta 2011
anyway
Tossa jotain sekalaisia kuvia viimepäiviltä. Tänään oli eka koulupäivä ja saatiin lukkarit, jotka oli odotettua kivemmat ! Nyt mua vaan ärsyttää kun haluisin jatkaa sitä postienjako työtä mutta en yksin, ja mulla ei oo siihen enään ketään kaveria ja oon yrittäny kaikkia kysyä mutta kukaan ei halua tulla :--(
Nyt kuitenkin meen varmaan vietttään loppuiltaa Petralle, joten moikkkkka ihanat !
Tunnisteet:
arki,
aurinko,
musiikki,
postinjako-ongelma,
ärsytys
perjantai 15. heinäkuuta 2011
mökkeilyä part. 983745063098639 !
Eilen mentiin mökille vielä vietteleen silleen vielä virallisemmin niitä mun synttäreitä. Lähettiin sinne vasta joskus kymmenen jälkeen, sillon oli sellanen upee auringonlasku ja mulla ei sitten ollu kameraa mukana kun olin laittanu sen mun tavaroitten mukaan jotka iskä toi sinne vasta myöhemmin, vähän harmitti ! Illan aikana kerettiin, paistaa vaahtokarkkeja, käydä kuu-uinnilla, pelätä keittiössä olevaa hiirtä, kattoo kaks leffaa, jutteleen ja käymään seittämän aikoihin aamu-uinnilla jonka jälkeen mentiinki sitten nukkuun. Nukuttiin johonki kahteentoista, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa, siivoiltiin ja hengailtiin siellä vähän aikaa ja sitten lähettiin kotiin. Nyt istun Petralla ja väsään tätä postausta, kattelen sivusilmällä O.C:ta ja kohta meen ottaan Kiran kaa kuvia pihalle, moikka ♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)