Näytetään tekstit, joissa on tunniste musiikki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste musiikki. Näytä kaikki tekstit

torstai 15. joulukuuta 2011

no onkos tullut kesä ?

qwe 1422
qwe 1443
qwe 1430
qwe 1444
qwe 1455
qwe 1449
qwe 1460
qwe 1450
qwe 1468
qwe 1428
qwe 1476
qwe 1439
qwe 1464
qwe 1472
qwe 1519
qwe 1474
qwe 1510
qwe 1478
Anteeksii tästä postaustauosta joka ei johdu inspiraation vaan pelkästään ajan puuttesta. Iso enkun koe, ruotsin koe, esitelmä ja aine + muut läksyt on vaan vaatinu aikaa. Mulla on nyt pieni masennus tosta säästä, sataa vettä ja on enää yheksän päivää jouluun anteeks mitä? Ja yks stressauksen aihe koulun lisäks on joululahjat joista en oo ostanu kun yhen pikkuveljelle ja mulla ei ees oo mitään ideoita että mitä ostaisin kavereille. Mulla on ollu koulun kanssa vaan niin kiire että en oo ehtiny käymään ees kunnolla koneella ja tää on jotenkin niin rentouttavaa kun saa kuunnella musaa ja kirjottaa blogia ! Tänään pääsin jo 12 ja tajuttiin Kiran kanssa onneks mennä heti kuvaa koska pimee tulee nykyään nii aikasin. Sitte tein läksyjä hetken kotona ja menin hetken päästä Kiralle tekee läksyjä sen kaa ja lakkaileen kynsii. Kohta lähen lukee ruotsin kokeeseen mut ekaks haluun taas kiitellä teitä ihania lukijoita, koska ootte vaan ihan parhaita 

maanantai 15. elokuuta 2011

anyway


APICTURE 177
APICTURE 287
APICTURE 164
APICTURE 223
APICTURE 263
APICTURE 115
APICTURE 096
APICTURE 129
APICTURE 310
APICTURE 119
APICTURE 113
APICTURE 061
Tossa jotain sekalaisia kuvia viimepäiviltä. Tänään oli eka koulupäivä ja saatiin lukkarit, jotka oli odotettua kivemmat ! Nyt mua vaan ärsyttää kun haluisin jatkaa sitä postienjako työtä mutta en yksin, ja mulla ei oo siihen enään ketään kaveria ja oon yrittäny kaikkia kysyä mutta kukaan ei halua tulla :--(
Nyt kuitenkin meen varmaan vietttään loppuiltaa Petralle, joten moikkkkka ihanat !

perjantai 15. heinäkuuta 2011

mökkeilyä part. 983745063098639 !

APICTURE 110
IMG_3530
IMG_3555
APICTURE 126
APICTURE 111
APICTURE 130
IMG_3702
APICTURE 120
IMG_3543
APICTURE 127
IMG_3707
IMG_3605
APICTURE 139
IMG_3709
APICTURE 137
Eilen mentiin mökille vielä vietteleen silleen vielä virallisemmin niitä mun synttäreitä. Lähettiin sinne vasta joskus kymmenen jälkeen, sillon oli sellanen upee auringonlasku ja mulla ei sitten ollu kameraa mukana kun olin laittanu sen mun tavaroitten mukaan jotka iskä toi sinne vasta myöhemmin, vähän harmitti ! Illan aikana kerettiin, paistaa vaahtokarkkeja, käydä kuu-uinnilla, pelätä keittiössä olevaa hiirtä, kattoo kaks leffaa, jutteleen ja käymään seittämän aikoihin aamu-uinnilla jonka jälkeen mentiinki sitten nukkuun. Nukuttiin johonki kahteentoista, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa, siivoiltiin ja hengailtiin siellä vähän aikaa ja sitten lähettiin kotiin. Nyt istun Petralla ja väsään tätä postausta, kattelen sivusilmällä O.C:ta ja kohta meen ottaan Kiran kaa kuvia pihalle, moikka