Näytetään tekstit, joissa on tunniste kaupunki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kaupunki. Näytä kaikki tekstit

lauantai 21. tammikuuta 2012

haittaaks se?

img 167
img 136
img 163
img 166
img 156
img 171
img 176
img 150
img 140
img 168
img 144
Suunnilleen kokopäivä on tänään kulunu Kiran ja Karon kansssa, oltii aamupäivää kaupungissa ja ostinki cubuksesta kaks aivan ihanaa paitaa. Sitte illemmalla mentii vielä Karolle ja siellä jotai lagiltiin ja katteeltii putous, tietty. Ei mitään ihmeempia, mutta tollasta peruskivaa lauantain viettoo ! Mua ahdistaa nyt jo toi alkava kouluviikko mutta onneks tossa on vielä sunnuntai edessä. Nautitaan siitä kun viel voidaan :-----D t.ahdistunutlilja

lauantai 14. tammikuuta 2012

soul sisters

lala 067
lala 084
lala 040
lala 092
lala 027
lala 079
lala 034
lala 010
lala 015
lala 012
Oooho tulipas aika paljon ruoka kuvii tähä postaukseen.
No mutta siis tänään on ollu parii pikkujuttuu lukuun ottamatta tosi hyvä päivä, ehk yks parhaista pitkästä aikaan! Aamusta lähettii Kiran kaa kaupunkii kiertää kirppari ja vähän kauppoja, sitte karo tuli sinne myös ja siellä sormet ja varpaat ihan jäässä yritettiin vähä kuvailla vaikka ei oikeen mitään saatukaan aikaan. Sitte mentiin Karolle ja Allukin tuli sinne, katteltiin putousta ja naurettiin vähän niille sketsihahmoille, go jani-petteri !!! Tehtiin pirtelöö ja pantonkeja, pelailtiin cluedoo ja vaan sekoiltiin ja pidettiin hauskaa. Kohta meen jatkaa datausta faceen, että ei mulla muuta kun hyvät loppu viikonloput kaikille !
Tossa alhaalla vielä parit ostokset:
 sormus/gina tricot 2€ Toppi/kirppari 3,50€
lala 016
lala 051

tiistai 8. marraskuuta 2011

happy me

b9
b5
b4
b3
b2
b1
B
b7
b8
b6
b113
Taas tällanen yks olin koulussa, sitte mentiin kuvaileen ja nyt oon kotona postauksista. Hyvin mielenkiintosta.
Tossa nyt kuitenkin tuloksia tän päivän kuvailuista, kierreltiin Kiran kaa kaupungissa kuvailemassa ennen sen hammaslääkäriä. Menin sinne hammaslääkäriin Kiran seuraks ja oon aina miettiny että näkyykö niistä hammaslääkärin "auronkilaseista" läpi ja näkyyhän niistä vähä liianki hyvin ! Mutta joo mulla on nyt jonku verran kokeita tulossa joten en lupaile postailua loppuviikolle, yritän kuitenki otella kuvia joten sitte viikonlopuks tulis mielekiintosempaa ja isompaa postausta. Pakko viel hehkutta et kun meillä oli koulussa uintia ja oli sellanen ns. testi että kauanko jaksaa uida ni mä jaksoin uida ilman taukoo yli kilsan, en oo ikinä uinu niin pitkään yhteen putkeen. Joo tosi hienoo monet teistä ui varmaa 100x enemmän mut pitää iloita elämän pieneistä asioista,,, eiku.

lauantai 22. lokakuuta 2011

kaikki tai ei mitään

liljan 156
liljan 026
liljanp2 002
liljan 006
liljan 058
liljanp2 058
liljan 030
liljan 189
liljan 064
liljan 049
liljan 195
liljanp2 108
liljan 169
liljan 148
liljan 014
Uudet kengät/SpiritStore/50€ Uudet korvikset/Seppälä/6€

Tossa kuvia parista viimepäivästä, oon tänään ollu enimmäkseen Kiran kaa niillä ja samalla kaavalla mennään kun jäin nyt yöks niille. Lakkailaan kynsii ja syödään karkkii joten eipä mulla muuta, öitä teille !

wwwwwwwooouuuuuuuuuuu 500 lukiaa ! Apua miten teitä on jo noin paljon, miten te jaksatte mua:-----D
 Nyt voisin tehä jonku arvonnan taikka videon tai jotain isompaa kun en 400 kunniaks tehny mitään.