Suunnilleen kokopäivä on tänään kulunu Kiran ja Karon kansssa, oltii aamupäivää kaupungissa ja ostinki cubuksesta kaks aivan ihanaa paitaa. Sitte illemmalla mentii vielä Karolle ja siellä jotai lagiltiin ja katteeltii putous, tietty. Ei mitään ihmeempia, mutta tollasta peruskivaa lauantain viettoo ! Mua ahdistaa nyt jo toi alkava kouluviikko mutta onneks tossa on vielä sunnuntai edessä. Nautitaan siitä kun viel voidaan :-----D t.ahdistunutlilja
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kaupunki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kaupunki. Näytä kaikki tekstit
lauantai 21. tammikuuta 2012
lauantai 14. tammikuuta 2012
soul sisters
Oooho tulipas aika paljon ruoka kuvii tähä postaukseen.
No mutta siis tänään on ollu parii pikkujuttuu lukuun ottamatta tosi hyvä päivä, ehk yks parhaista pitkästä aikaan! Aamusta lähettii Kiran kaa kaupunkii kiertää kirppari ja vähän kauppoja, sitte karo tuli sinne myös ja siellä sormet ja varpaat ihan jäässä yritettiin vähä kuvailla vaikka ei oikeen mitään saatukaan aikaan. Sitte mentiin Karolle ja Allukin tuli sinne, katteltiin putousta ja naurettiin vähän niille sketsihahmoille, go jani-petteri !!! Tehtiin pirtelöö ja pantonkeja, pelailtiin cluedoo ja vaan sekoiltiin ja pidettiin hauskaa. Kohta meen jatkaa datausta faceen, että ei mulla muuta kun hyvät loppu viikonloput kaikille !
Tossa alhaalla vielä parit ostokset:
sormus/gina tricot 2€ Toppi/kirppari 3,50€
No mutta siis tänään on ollu parii pikkujuttuu lukuun ottamatta tosi hyvä päivä, ehk yks parhaista pitkästä aikaan! Aamusta lähettii Kiran kaa kaupunkii kiertää kirppari ja vähän kauppoja, sitte karo tuli sinne myös ja siellä sormet ja varpaat ihan jäässä yritettiin vähä kuvailla vaikka ei oikeen mitään saatukaan aikaan. Sitte mentiin Karolle ja Allukin tuli sinne, katteltiin putousta ja naurettiin vähän niille sketsihahmoille, go jani-petteri !!! Tehtiin pirtelöö ja pantonkeja, pelailtiin cluedoo ja vaan sekoiltiin ja pidettiin hauskaa. Kohta meen jatkaa datausta faceen, että ei mulla muuta kun hyvät loppu viikonloput kaikille !
Tossa alhaalla vielä parit ostokset:
sormus/gina tricot 2€ Toppi/kirppari 3,50€
Tunnisteet:
jäätyminen,
kaupunki,
lautapelit,
nauraminen,
onnellisuus,
pirtelö,
putous,
ystävät
tiistai 8. marraskuuta 2011
happy me
Taas tällanen yks olin koulussa, sitte mentiin kuvaileen ja nyt oon kotona postauksista. Hyvin mielenkiintosta.
Tossa nyt kuitenkin tuloksia tän päivän kuvailuista, kierreltiin Kiran kaa kaupungissa kuvailemassa ennen sen hammaslääkäriä. Menin sinne hammaslääkäriin Kiran seuraks ja oon aina miettiny että näkyykö niistä hammaslääkärin "auronkilaseista" läpi ja näkyyhän niistä vähä liianki hyvin ! Mutta joo mulla on nyt jonku verran kokeita tulossa joten en lupaile postailua loppuviikolle, yritän kuitenki otella kuvia joten sitte viikonlopuks tulis mielekiintosempaa ja isompaa postausta. Pakko viel hehkutta et kun meillä oli koulussa uintia ja oli sellanen ns. testi että kauanko jaksaa uida ni mä jaksoin uida ilman taukoo yli kilsan, en oo ikinä uinu niin pitkään yhteen putkeen. Joo tosi hienoo monet teistä ui varmaa 100x enemmän mut pitää iloita elämän pieneistä asioista,,, eiku.
Tunnisteet:
jugurtti rusinat,
kaupunki,
koulu,
normi päivä,
tylsäily,
valoviikot,
ystävät
lauantai 22. lokakuuta 2011
kaikki tai ei mitään
Uudet kengät/SpiritStore/50€ Uudet korvikset/Seppälä/6€
Tossa kuvia parista viimepäivästä, oon tänään ollu enimmäkseen Kiran kaa niillä ja samalla kaavalla mennään kun jäin nyt yöks niille. Lakkailaan kynsii ja syödään karkkii joten eipä mulla muuta, öitä teille !
wwwwwwwooouuuuuuuuuuu 500 lukiaa ! Apua miten teitä on jo noin paljon, miten te jaksatte mua:-----D
Nyt voisin tehä jonku arvonnan taikka videon tai jotain isompaa kun en 400 kunniaks tehny mitään.
Tunnisteet:
kaupunki,
kuvailu,
mässäys,
uudet kengät,
ystävä
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)