Viikonloppu on kulunu leffassa aamunkoita kattellessa, Alisalla yötä ollessa, nauraessa, ihaillessa aurinkoo ja jäätynyttä järvee, kattellessa dvd:itä, subissa käydessä, läksyjä tehdessä, lunta ootellessa, syöpötellessä ja kuunnellessa kun noi yhet yrittää lukee kokeeseen huonolla menestyksellä. Nyt kuitenkin siirryn saksan sanojen pariin, ihanaa sunnuntai iltaa kaikille ♥
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste viikonloppu. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 20. marraskuuta 2011
you don't know you're beautiful !
Tunnisteet:
auronko,
leffa,
nauru,
pakkanen,
suklaa keksit,
tähdet,
viikonloppu,
ystävät
lauantai 17. syyskuuta 2011
Live your dream, don’t dream your life
Nyt on niin syksy, Oikeesti apua haluisin kesän vielä takasin. Toisaalta ootan talvee ja niitä iltoja kun saa kääriytyy peiton alle ja juoda kaakaota kun ulkona on kylmä. Tai en oikeestaan tiä, nyt on kai ihan hyvä.
Tunnisteet:
BB,
koiranpennut,
kuvailu,
matkasta haaveilu,
nukkuminen,
viikonloppu,
ystävät
lauantai 10. syyskuuta 2011
räps filmaten !
Tänään aamulla oli tosiks vika postienjako kerta, wuhuu ! Postinajon jälkeen lähettiin Karon, Alisan & Petran kanssa kaupunkiin, siellä kierreltiin kauppoja, mäkissä itkettiin euron limsan perään, istuskeltiin ja vaan kuvailtiin. Mukaan ei tarttunu kun h&mstä sellanen tavallinen valkonen pitkähihanen paita jonka luultavasti laitan maanantaina olevaan koulukuvaan.♥ nyt meen varmaan nukkuu joten hyvää yötä ihanat !
Tunnisteet:
aurinko,
viikonloppu,
ystävät
sunnuntai 4. syyskuuta 2011
You always make me smile
Viikonloppu on menny mun osalta hyvissä merkeissä. Siihen on kuulunu serkun kanssa oloa, telkkarin kattomista, helppoa postinjakoa, karkin syöntiä, kuvailua, kirpparilla käyntiä, puolukoden syöntiä, pentujen kanssa oloa ja syksystä intoilua. Nyt voisin siirtyä matikan ja saksan pariin ja ruveta valmistautumaan tulevaan kouluviikkoon innolla joka mulla on tällä hetkellä jostain syystä kateissa ♥
Tunnisteet:
aurinko,
kuvailu,
serkut,
viikonloppu,
ystävät
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)