Näytetään tekstit, joissa on tunniste matkasta haaveilu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste matkasta haaveilu. Näytä kaikki tekstit

lauantai 17. syyskuuta 2011

Live your dream, don’t dream your life


[picture] 011
[picture] 274
[picture] 195
[picture] 140
[picture] 214
[picture] 166
[picture] 047
[picture] 006
[picture] 168
[picture] 114
[picture] 151
[picture] 014
[picture] 015
[picture] 012
[picture] 305
[picture] 286
[picture] 282
[picture] 296
Nyt on niin syksy, Oikeesti apua haluisin kesän vielä takasin. Toisaalta ootan talvee ja niitä iltoja kun saa kääriytyy peiton alle ja juoda kaakaota kun ulkona on kylmä. Tai en oikeestaan tiä, nyt on kai ihan hyvä.

sunnuntai 28. elokuuta 2011

Paris is always a good idea


AAAAAALALA 134
AAAAAALALA 090
AAAAAALALA 113
AAAAAALALA 004
AAAAAALALA 138
AAAAAALALA 001
AAAAAALALA 120
AAAAAALALA 133
AAAAAALALA 130
AAAAAALALA 128
AAAAAALALA 127
On ollu kyllä ihanin viikonloppu aikoihin. Ollaan tosiaan suunitelmiemme mukaan käyty elokuvissa, subissa, menty yöks meille ja vietetty aikaa möksällä ! Btw sain äsken vihdoin aikaseks siivota huoneen ja vaihtaa järjestystä, oon kyllä ylpee ittestäni. Mutta siis nyt illalla olis vielä suunnitelmissa käydä lenkillä ja tehä läksyt joten taidanki tästä kohta lähtee läksyjen kimppuun jotka taas jäi tähän sunnuntai iltaan, uupsss.
Ja siis huomasin joku aika sitten että Jatta ja Jenna oli valinnu mun blogin siihen top 10 postaukseen, joten kiitti siitä♥ Varmaanki siitä johtuen on mulle tullu lukioita aika paljon lisää ja toi 400 raja on ylittyny. Me alettiin kavereitten kaa tänään väsään sellasta jännää videoo, mutta saa nähä että mitä siitä tulee ja että päätyykö se ikinä tänne blogiin asti:--D Mutta lupaan yrittää tehä ees jonkunlaista erityisempää postausta 400 lukian kunniaks !