Viikonloppu on kulunu leffassa aamunkoita kattellessa, Alisalla yötä ollessa, nauraessa, ihaillessa aurinkoo ja jäätynyttä järvee, kattellessa dvd:itä, subissa käydessä, läksyjä tehdessä, lunta ootellessa, syöpötellessä ja kuunnellessa kun noi yhet yrittää lukee kokeeseen huonolla menestyksellä. Nyt kuitenkin siirryn saksan sanojen pariin, ihanaa sunnuntai iltaa kaikille ♥