Tässä nyt tällasta pientä postausta viimepäivistä. Ollaan siis käyty serkuilla, ja mummuloissa, oon ollu kupungissa ostelemassa joululahjoja ja lukenu kokeisiin. Nyt kaikki kokeet on takanapäin ja edessä joululoma joka alkaa meillä torstaina, aiettä kun ootan sitä ! Lähen tästä tekeen kanasalaattia, pusuja ♥
Näytetään tekstit, joissa on tunniste stressi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste stressi. Näytä kaikki tekstit
tiistai 20. joulukuuta 2011
tiistai 4. lokakuuta 2011
tiistai tiistai tiistai
Aattelin vaan tulla ilmotteleen että elossa ollaan, väsyneenä mutta kuitenki.
Oikeestaan tein tän postauksen vältelläkseni läksyjen tekoo.
Mielummin menisin lukeen kirjaa ja söisin pitsaa, mut ei. Meen tekee läksyjä, kiinnostavaa!
Tunnisteet:
flunssa,
läksyt,
pikapostaus,
stressi,
väsymys
tiistai 30. elokuuta 2011
pikapäivitys
Elikkä nää päivät on kulunu kotona makoillessa ja flunssasta kärsiessä♥ Heti kun pääsin koulusta niin tulin kotiin nukkuun ja kattoon telkkaria, voi kuulostaa kivalta mutta tässä olossa se ei tosiaan sitä ole. Huomenna toivon että oon siinä kunnossa että pääsen kouluun ja kun mulla on se postienjakokin jaaa sitten torstaina olis ekat treenit joihin haluun ehdottomasti päästä !
Tunnisteet:
flunssa,
koulu,
kurkkukarkit,
stressi
torstai 25. elokuuta 2011
LIFE IS UNFAIR, GET OVER IT
Hehe arvatkaapa miten mä saan viikon kuluun äkkiä ? Suunnittelemalla maanantaista lähtien viikonloppua.
Meillä on nytkin vaikka mitä suunitelmia alkaen leffaan menosta, möksällä viimesien hellepäivien vietosta, yöks menemisestä ja subissa syömisestä mutta kattoo nyt sitten että mitkä oikeesti toteutuu ! Sain muuten uuden kännykän sen mun vanhan räsän tilalle, ihanaa ♥ja iskä kerkes vihdoin hakee mun tilaamat valokuvat.
Ja nyt olis sitten läksyjen teko vuorossa, vaikka ei oikeestaan kauheesti huvittais tällä hetkellä.
Tunnisteet:
koulu,
napakorusta haaveilu,
stressi,
viikonlopunsuunnittelu,
väsymys
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)