Näytetään tekstit, joissa on tunniste stressi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste stressi. Näytä kaikki tekstit

tiistai 20. joulukuuta 2011

I hope life isn’t a big joke, because I don’t get it.

öäöö 180
öäöö 164
öäöö 124
öäöö 084
öäöö 001
öäöö 097
öäöö 134
öäöö 162
öäöö 108
öäöö 008
öäöö 159
Tässä nyt tällasta pientä postausta viimepäivistä. Ollaan siis käyty serkuilla, ja mummuloissa, oon ollu kupungissa ostelemassa joululahjoja ja lukenu kokeisiin. Nyt kaikki kokeet on takanapäin ja edessä joululoma joka alkaa meillä torstaina, aiettä kun ootan sitä ! Lähen tästä tekeen kanasalaattia, pusuja 

tiistai 4. lokakuuta 2011

tiistai tiistai tiistai


Picnik collage123
Aattelin vaan tulla ilmotteleen että elossa ollaan, väsyneenä mutta kuitenki.
Oikeestaan tein tän postauksen vältelläkseni läksyjen tekoo.
Mielummin menisin lukeen kirjaa ja söisin pitsaa, mut ei. Meen tekee läksyjä, kiinnostavaa!

tiistai 30. elokuuta 2011

pikapäivitys


Picnik collage
Elikkä nää päivät on kulunu kotona makoillessa ja flunssasta kärsiessä♥ Heti kun pääsin koulusta niin tulin kotiin nukkuun ja kattoon telkkaria, voi kuulostaa kivalta mutta tässä olossa se ei tosiaan sitä ole. Huomenna toivon että oon siinä kunnossa että pääsen kouluun ja kun mulla on se postienjakokin jaaa sitten torstaina olis ekat treenit joihin haluun ehdottomasti päästä !

torstai 25. elokuuta 2011

LIFE IS UNFAIR, GET OVER IT


picture 163568220
picture 163568281
picture 163568181
picture 163568283
picture 163568211
picture 163568226
picture 163568218
picture 163568280
picture 163568282
picture 163568279
picture 163568245
picture 163568248
picture 163568256
picture 163568287
picture 163568267
picture 163568268
picture 163568274
picture 163568276
picture 163568278
Hehe arvatkaapa miten mä saan viikon kuluun äkkiä ? Suunnittelemalla maanantaista lähtien viikonloppua.
Meillä on nytkin vaikka mitä suunitelmia alkaen leffaan menosta, möksällä viimesien hellepäivien vietosta, yöks menemisestä ja subissa syömisestä mutta kattoo nyt sitten että mitkä oikeesti toteutuu ! Sain muuten uuden kännykän sen mun vanhan räsän tilalle, ihanaa ♥ja iskä kerkes vihdoin hakee mun tilaamat valokuvat. 
Ja nyt olis sitten läksyjen teko vuorossa, vaikka ei oikeestaan kauheesti huvittais tällä hetkellä.