Näytetään tekstit, joissa on tunniste pikapostaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pikapostaus. Näytä kaikki tekstit

tiistai 4. lokakuuta 2011

tiistai tiistai tiistai


Picnik collage123
Aattelin vaan tulla ilmotteleen että elossa ollaan, väsyneenä mutta kuitenki.
Oikeestaan tein tän postauksen vältelläkseni läksyjen tekoo.
Mielummin menisin lukeen kirjaa ja söisin pitsaa, mut ei. Meen tekee läksyjä, kiinnostavaa!