Lilja Aura Emilia
Sivut
Etusivu
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
pikapostaus
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
pikapostaus
.
Näytä kaikki tekstit
tiistai 4. lokakuuta 2011
tiistai tiistai tiistai
Aattelin vaan tulla ilmotteleen että elossa ollaan, väsyneenä mutta kuitenki.
Oikeestaan tein tän postauksen vältelläkseni läksyjen tekoo.
Mielummin menisin lukeen kirjaa ja söisin pitsaa, mut ei. Meen tekee läksyjä, kiinnostavaa!
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)