Näytetään tekstit, joissa on tunniste lehmät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lehmät. Näytä kaikki tekstit

tiistai 20. joulukuuta 2011

I hope life isn’t a big joke, because I don’t get it.

öäöö 180
öäöö 164
öäöö 124
öäöö 084
öäöö 001
öäöö 097
öäöö 134
öäöö 162
öäöö 108
öäöö 008
öäöö 159
Tässä nyt tällasta pientä postausta viimepäivistä. Ollaan siis käyty serkuilla, ja mummuloissa, oon ollu kupungissa ostelemassa joululahjoja ja lukenu kokeisiin. Nyt kaikki kokeet on takanapäin ja edessä joululoma joka alkaa meillä torstaina, aiettä kun ootan sitä ! Lähen tästä tekeen kanasalaattia, pusuja