Tässä nyt tällasta pientä postausta viimepäivistä. Ollaan siis käyty serkuilla, ja mummuloissa, oon ollu kupungissa ostelemassa joululahjoja ja lukenu kokeisiin. Nyt kaikki kokeet on takanapäin ja edessä joululoma joka alkaa meillä torstaina, aiettä kun ootan sitä ! Lähen tästä tekeen kanasalaattia, pusuja ♥