Näytetään tekstit, joissa on tunniste synttärit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste synttärit. Näytä kaikki tekstit

perjantai 15. heinäkuuta 2011

mökkeilyä part. 983745063098639 !

APICTURE 110
IMG_3530
IMG_3555
APICTURE 126
APICTURE 111
APICTURE 130
IMG_3702
APICTURE 120
IMG_3543
APICTURE 127
IMG_3707
IMG_3605
APICTURE 139
IMG_3709
APICTURE 137
Eilen mentiin mökille vielä vietteleen silleen vielä virallisemmin niitä mun synttäreitä. Lähettiin sinne vasta joskus kymmenen jälkeen, sillon oli sellanen upee auringonlasku ja mulla ei sitten ollu kameraa mukana kun olin laittanu sen mun tavaroitten mukaan jotka iskä toi sinne vasta myöhemmin, vähän harmitti ! Illan aikana kerettiin, paistaa vaahtokarkkeja, käydä kuu-uinnilla, pelätä keittiössä olevaa hiirtä, kattoo kaks leffaa, jutteleen ja käymään seittämän aikoihin aamu-uinnilla jonka jälkeen mentiinki sitten nukkuun. Nukuttiin johonki kahteentoista, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa, siivoiltiin ja hengailtiin siellä vähän aikaa ja sitten lähettiin kotiin. Nyt istun Petralla ja väsään tätä postausta, kattelen sivusilmällä O.C:ta ja kohta meen ottaan Kiran kaa kuvia pihalle, moikka 

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

My B-Day !


PICTURE 009
PICTURE 004
PICTURE 015
PICTURE 006
PICTURE 013
PICTURE 029
Tänään taino eilen oli tosiaan mun 14 vuotis synttärit. Juhlittiin niitä kaveritten kaa leffassa, oltiin katomassa Harry Potteria, mun mielestä se oli tosi hyvä, joten suosittelen ! Leffan jälkeen jätiin hetkeks kaupunkiin jätskille ja sitten mentiin vielä mökille uimaan ja saunoon. Sain muuten ton lehtienjakotyön, wuhuu. Niin kauan oon tota kesätyöpaikkaa halunnu ja oottanu että toikin työ tuntuu ihan unelmalta, pitää nyt vielä kattoo kun keskiviikkkona alotan että onko se ihan sitä. Mutta nyt taidan mennä nukkumaan, öitä !