Eilen mentiin mökille vielä vietteleen silleen vielä virallisemmin niitä mun synttäreitä. Lähettiin sinne vasta joskus kymmenen jälkeen, sillon oli sellanen upee auringonlasku ja mulla ei sitten ollu kameraa mukana kun olin laittanu sen mun tavaroitten mukaan jotka iskä toi sinne vasta myöhemmin, vähän harmitti ! Illan aikana kerettiin, paistaa vaahtokarkkeja, käydä kuu-uinnilla, pelätä keittiössä olevaa hiirtä, kattoo kaks leffaa, jutteleen ja käymään seittämän aikoihin aamu-uinnilla jonka jälkeen mentiinki sitten nukkuun. Nukuttiin johonki kahteentoista, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa, siivoiltiin ja hengailtiin siellä vähän aikaa ja sitten lähettiin kotiin. Nyt istun Petralla ja väsään tätä postausta, kattelen sivusilmällä O.C:ta ja kohta meen ottaan Kiran kaa kuvia pihalle, moikka ♥
Näytetään tekstit, joissa on tunniste synttärit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste synttärit. Näytä kaikki tekstit
perjantai 15. heinäkuuta 2011
mökkeilyä part. 983745063098639 !
Eilen mentiin mökille vielä vietteleen silleen vielä virallisemmin niitä mun synttäreitä. Lähettiin sinne vasta joskus kymmenen jälkeen, sillon oli sellanen upee auringonlasku ja mulla ei sitten ollu kameraa mukana kun olin laittanu sen mun tavaroitten mukaan jotka iskä toi sinne vasta myöhemmin, vähän harmitti ! Illan aikana kerettiin, paistaa vaahtokarkkeja, käydä kuu-uinnilla, pelätä keittiössä olevaa hiirtä, kattoo kaks leffaa, jutteleen ja käymään seittämän aikoihin aamu-uinnilla jonka jälkeen mentiinki sitten nukkuun. Nukuttiin johonki kahteentoista, lämmitettiin sauna, käytiin uimassa, siivoiltiin ja hengailtiin siellä vähän aikaa ja sitten lähettiin kotiin. Nyt istun Petralla ja väsään tätä postausta, kattelen sivusilmällä O.C:ta ja kohta meen ottaan Kiran kaa kuvia pihalle, moikka ♥
keskiviikko 13. heinäkuuta 2011
My B-Day !
Tänään taino eilen oli tosiaan mun 14 vuotis synttärit. Juhlittiin niitä kaveritten kaa leffassa, oltiin katomassa Harry Potteria, mun mielestä se oli tosi hyvä, joten suosittelen ! Leffan jälkeen jätiin hetkeks kaupunkiin jätskille ja sitten mentiin vielä mökille uimaan ja saunoon. Sain muuten ton lehtienjakotyön, wuhuu. Niin kauan oon tota kesätyöpaikkaa halunnu ja oottanu että toikin työ tuntuu ihan unelmalta, pitää nyt vielä kattoo kun keskiviikkkona alotan että onko se ihan sitä. Mutta nyt taidan mennä nukkumaan, öitä !
Tunnisteet:
Harry Potter,
synttärit,
uiminen,
yöuinti
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)