Suunnilleen kokopäivä on tänään kulunu Kiran ja Karon kansssa, oltii aamupäivää kaupungissa ja ostinki cubuksesta kaks aivan ihanaa paitaa. Sitte illemmalla mentii vielä Karolle ja siellä jotai lagiltiin ja katteeltii putous, tietty. Ei mitään ihmeempia, mutta tollasta peruskivaa lauantain viettoo ! Mua ahdistaa nyt jo toi alkava kouluviikko mutta onneks tossa on vielä sunnuntai edessä. Nautitaan siitä kun viel voidaan :-----D t.ahdistunutlilja
Näytetään tekstit, joissa on tunniste gossip girl. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste gossip girl. Näytä kaikki tekstit
lauantai 21. tammikuuta 2012
lauantai 7. tammikuuta 2012
Life is not like in movies
Joku pyys mua esitteleen nää kenkulit
Taas tällanen yks Liljan löhöilypäivä, ei mitään järkevää tekemistä, mut kivaa kuitenki.
Nyt lähen jatkaa esitelmän tekoo, heihei ihanat !
Tunnisteet:
gossip girl,
one piece,
pakkanen,
suklaa,
ystävä
perjantai 6. tammikuuta 2012
6/1/2012
Apuaaaa koulu alkaa ihan juur ja tuntuu että en olis saanu tälläkään lomalla oikeen mitään aikaseks. Nyt pitäis alkaa jo miettii kaikkii koulujuttuja. Gossip girl, ittensä ähkyyn syöminen, nauraminen, yökyläily, kiinalainen, kuvailu ja "luistelu" sohjo jäällä kuvaa ihan osuvasti näitä parii viimepäivää, eli toisin sanoen ei mitään ihmeellistä. En tiiä ees mitä harrastuksia alotan ja mulla on hirvee paniikki siitäkin.
Mutta jos tänään sais jotain aikaseks nii olisin iha ylpee, mut voisin mä gossippiakin jäädä tänne peiton alle katteleen!
Tunnisteet:
gossip girl,
nauraminen,
suklaa,
valvominen,
ystävät
tiistai 3. tammikuuta 2012
memories about last year
Uusi vuosi, uudet kujeet. Eiks se niin mee?
Mä jäin vielä hetkeks fiililisteleen vanhaa. Rupesin käymään vanhoja kuviini läpi ja aattelin laittaa tännekkin pari. Tänään en oo tehny mitään muutakun kattonu gossippia, syöny karkkia ja istunu koneella. Yäk minä, nyt kun loma loppuu tai ehkä aikasemminkin alan syömään terveellisesti ja liikkuun paljon enemmän. Btw tänään voisin mennä nukkuun vähän aikasemmin niin pääsisin ylöskin ennen puoltapäivää, moikka ♥
Tunnisteet:
gossip girl,
kesästä haaveilu,
laiskuus,
syöminen
tiistai 27. joulukuuta 2011
Pööööööööööö
Tässä nyt taas tällasta ei niin kiinnostavaa postausta ja ehkä vähän liikaa omia kuvia, mut koittakaa kestää. Tänään ollaan katteltu gossippia ja joo oon ihan koukussa, hengattu karolla ja kuivailtu mitä tuolla jäätävässä tuulessa nyt pystyy, syötii myös ranskiksii ja pelattiin lautapelejä, sitten katottiin joku niin järkyttävän pelottava animaatio että huhhuh, luotiin myös tyttöjen kaa tällanen blogikirppis jonne varmaan tässä ajan myötä ilmestyy vaatteita niin käykää tsekkaamassa jos vaan kiinnostaa ! Huomenna suunnataan Kiran kanssa hesaan ja ootan niin innolla uusien vaatteiden ostelua. Mutta siis nyt lähen vähän kattelee tavaroita huomiseks joten moikka(---:
Tunnisteet:
blogikirppis,
gossip girl,
kuvailu,
lautapelit,
läskeily
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)