Näytetään tekstit, joissa on tunniste gossip girl. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste gossip girl. Näytä kaikki tekstit

lauantai 21. tammikuuta 2012

haittaaks se?

img 167
img 136
img 163
img 166
img 156
img 171
img 176
img 150
img 140
img 168
img 144
Suunnilleen kokopäivä on tänään kulunu Kiran ja Karon kansssa, oltii aamupäivää kaupungissa ja ostinki cubuksesta kaks aivan ihanaa paitaa. Sitte illemmalla mentii vielä Karolle ja siellä jotai lagiltiin ja katteeltii putous, tietty. Ei mitään ihmeempia, mutta tollasta peruskivaa lauantain viettoo ! Mua ahdistaa nyt jo toi alkava kouluviikko mutta onneks tossa on vielä sunnuntai edessä. Nautitaan siitä kun viel voidaan :-----D t.ahdistunutlilja

lauantai 7. tammikuuta 2012

Life is not like in movies

ööööööööööööööööööööööööa 149
ööööööööööööööööööööööööa 147
ööööööööööööööööööööööööa 106
ööööööööööööööööööööööööa 118
ööööööööööööööööööööööööa 108
ööööööööööööööööööööööööa 150
ööööööööööööööööööööööööa 109
ööööööööööööööööööööööööa 112
Joku pyys mua esitteleen nää kenkulit 

Taas tällanen yks Liljan löhöilypäivä, ei mitään järkevää tekemistä, mut kivaa kuitenki.
Nyt lähen jatkaa esitelmän tekoo, heihei ihanat !

perjantai 6. tammikuuta 2012

6/1/2012

ööööööööööööööööööööööööa 004
ööööööööööööööööööööööööa 002
ööööööööööööööööööööööööa 007
öööö 006
ööööööööööööööööööööööööa 001
ööööööööööööööööööööööööa 016
ööööööööööööööööööööööööa 027
ööööööööööööööööööööööööa 033
ööööööööööööööööööööööööa 049
ööööööööööööööööööööööööa 030
öööö 016
ööööööööööööööööööööööööa 025
ööööööööööööööööööööööööa 053
ööööööööööööööööööööööööa 019
Apuaaaa koulu alkaa ihan juur ja tuntuu että en olis saanu tälläkään lomalla oikeen mitään aikaseks. Nyt pitäis alkaa jo miettii kaikkii koulujuttuja. Gossip girl, ittensä ähkyyn syöminen, nauraminen, yökyläily, kiinalainen, kuvailu ja "luistelu" sohjo jäällä kuvaa ihan osuvasti näitä parii viimepäivää, eli toisin sanoen ei mitään ihmeellistä. En tiiä ees mitä harrastuksia alotan ja mulla on hirvee paniikki siitäkin.
Mutta jos tänään sais jotain aikaseks nii olisin iha ylpee, mut voisin mä gossippiakin jäädä tänne peiton alle katteleen!

tiistai 3. tammikuuta 2012

memories about last year

PICTURE 2043
PICTURE 1275
PICTURE 2970
PICTURE 1395
APICTURE 140
APICTURE 150
APICTURE 331
PICTURE 1133
APICTURE 352
PICTURE 2444
PICTURE 2440
PICTURE 2621
PICTURE 3087
PICTURE 3018
Uusi vuosi, uudet kujeet. Eiks se niin mee?
Mä jäin vielä hetkeks fiililisteleen vanhaa.  Rupesin käymään vanhoja kuviini läpi ja aattelin laittaa tännekkin pari. Tänään en oo tehny mitään muutakun kattonu gossippia, syöny karkkia ja istunu koneella. Yäk minä, nyt kun loma loppuu tai ehkä aikasemminkin alan syömään terveellisesti ja liikkuun paljon enemmän. Btw tänään voisin mennä nukkuun vähän aikasemmin niin pääsisin ylöskin ennen puoltapäivää, moikka 

tiistai 27. joulukuuta 2011

Pööööööööööö

öäöö 897
öäöö 896
öäöö 900
öäöö 919
öäöö 894
öäöö 909
öäöö 888
Tässä nyt taas tällasta ei niin kiinnostavaa postausta ja ehkä vähän liikaa omia kuvia, mut koittakaa kestää. Tänään ollaan katteltu gossippia ja joo oon ihan koukussa, hengattu karolla ja kuivailtu mitä tuolla jäätävässä tuulessa nyt pystyy, syötii myös ranskiksii ja pelattiin lautapelejä, sitten katottiin joku niin järkyttävän pelottava animaatio että huhhuh, luotiin myös tyttöjen kaa tällanen blogikirppis jonne varmaan tässä ajan myötä ilmestyy vaatteita niin käykää tsekkaamassa jos vaan kiinnostaa ! Huomenna suunnataan Kiran kanssa hesaan ja ootan niin innolla uusien vaatteiden ostelua. Mutta siis nyt lähen vähän kattelee tavaroita huomiseks joten moikka(---: