Pipo/Stadium/9.90€
Tossa sekalaisia kuvia tästä päivästä, oon aika hirveen järkyttävän näkönen anteeks. Tänään iltapäivä meni kavereitten kaa ollessa, ja pitkästä aikaa oli oikeesti hauskaa tollee vähän isommalla porukalla ! Mutta joo oikeesti häpeen, joku anonyymi oli huomannu mun otsikoissa kauheesti kirjotusvirheitä ja sitte luetteli niitä mulle kommentissa ja huomasin niitten lisäks vielä lisääkin virheitä. En tiiä mikä mua vaivaa mutta huomauttakaa heti jos niitä vielä tulee koska mä en välttämättä ite huomaa niitä (----------: