Tänään aamulla olo oli vielä vähän kuumeinen mutta illemmalla jo parempaan päin. Kira tuli meille ja meinattiin lähtee vielä hullareille mut ei sit jaksettukaan ja mentii vaan siwaa ostaa mässyy, katottiin leffaa ja mutenki sekoiltiin♥ Oli tosi kivaa ja oli ihanaa olla Kiran kaa kun en nähny sitä ees perjantaina kun se lähti mummolaan ja tuli vasta tänään. Huomenna taas kouluaviikko edessä enkä tiiä miten jaksan kun tuntuu että kuume ois taas nousemassa, mut toivotaan parasta ! Taidan mennä kattoo telkkaria, öitä ihanat :>
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kynnet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kynnet. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 9. lokakuuta 2011
life's too short to be sitting around miserable
Tänään aamulla olo oli vielä vähän kuumeinen mutta illemmalla jo parempaan päin. Kira tuli meille ja meinattiin lähtee vielä hullareille mut ei sit jaksettukaan ja mentii vaan siwaa ostaa mässyy, katottiin leffaa ja mutenki sekoiltiin♥ Oli tosi kivaa ja oli ihanaa olla Kiran kaa kun en nähny sitä ees perjantaina kun se lähti mummolaan ja tuli vasta tänään. Huomenna taas kouluaviikko edessä enkä tiiä miten jaksan kun tuntuu että kuume ois taas nousemassa, mut toivotaan parasta ! Taidan mennä kattoo telkkaria, öitä ihanat :>
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)