Täällä ilmottautuu yks laiska bloggaaja ! Kuvat on mitä on sorit siitä ja huomenna yritän tehä parempaa postausta, oikeesti. Ideapark, ystävät, Petran näkeminen, juttelu, yökyläily, nauraminen, yövalvominen, putous ja sekava itkunauru kuvaa mun päivää hyvin. Huomenna kirkkoon aamusta joten pitäis mennä ehkä tässä nukkumaan, öitäääää <3 t. me maikit ja pelottavat pontsot
Näytetään tekstit, joissa on tunniste karkki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste karkki. Näytä kaikki tekstit
lauantai 28. tammikuuta 2012
sunnuntai 9. lokakuuta 2011
life's too short to be sitting around miserable
Tänään aamulla olo oli vielä vähän kuumeinen mutta illemmalla jo parempaan päin. Kira tuli meille ja meinattiin lähtee vielä hullareille mut ei sit jaksettukaan ja mentii vaan siwaa ostaa mässyy, katottiin leffaa ja mutenki sekoiltiin♥ Oli tosi kivaa ja oli ihanaa olla Kiran kaa kun en nähny sitä ees perjantaina kun se lähti mummolaan ja tuli vasta tänään. Huomenna taas kouluaviikko edessä enkä tiiä miten jaksan kun tuntuu että kuume ois taas nousemassa, mut toivotaan parasta ! Taidan mennä kattoo telkkaria, öitä ihanat :>
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)