Näytetään tekstit, joissa on tunniste kotona olo. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kotona olo. Näytä kaikki tekstit

torstai 20. lokakuuta 2011

people gonna talk whether you doing bad or good

imagepic.jpg 114
imagepic.jpg 113
Photobucket
imagepic.jpg 134
imagepic.jpg 150
imagepic.jpg 142
Photobucket
imagepic.jpg 147
imagepic.jpg 135
imagepic.jpg 127
imagepic.jpg 128
imagepic.jpg 112
imagepic.jpg 145
imagepic.jpg 139
imagepic.jpg 143
imagepic.jpg 140
imagepic.jpg 131
imagepic.jpg 116
imagepic.jpg 120
imagepic.jpg 125
imagepic.jpg 117
Eilen oltiin porukoitten kaa ikeassa, sen jälkee siivoilin huonetta ja illemmalla menin käymää viel Kiran ja Karon kaa Sittarissa. Tänään oon vaan hillunu kotona kun tuntuu että kaikki kaikkoo johonkin:< Nyt kuitenki meen tekee ruokaa ja yritän keksii tekemistä, moikka ihanat!