Eilen oltiin porukoitten kaa ikeassa, sen jälkee siivoilin huonetta ja illemmalla menin käymää viel Kiran ja Karon kaa Sittarissa. Tänään oon vaan hillunu kotona kun tuntuu että kaikki kaikkoo johonkin:< Nyt kuitenki meen tekee ruokaa ja yritän keksii tekemistä, moikka ihanat!