Awwwwws minun unelma kenkulit, pakko saada♥
Tällä hetkellä pitäis oikeestaan olla lukemassa enkun sanakokeeseen. Mutta joo ei oo parempaa tapaa paeta kokeisiin lukua kun potauksen teko, hehe. Oon tän päivän viettäny kiralla oleillen ja läksyjä tehden. Siinä läksyjen teon välissä kerkesin väsään tällasen tosi hienon listan et mitä mun pitäis ostaa ja siihen kuulu lompakko, uudet kengät, lämmin neule, ja sellanen sydän ketjukaulakoru. Ja nyt mulla olis viel pari kysymystä teille: sattuuko napakorun ottaminen hirveesti? Ja sopisko mulle otsahiukset ? mä tästä siirtyilen enkun sanojen pariin moi !