Näytetään tekstit, joissa on tunniste huono unirytmi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste huono unirytmi. Näytä kaikki tekstit

maanantai 1. elokuuta 2011

ahdistuuuuuuuuuus

APICTURE 3123457
APICTURE 3123462
APICTURE 3123458
APICTURE 3123459
APICTURE 3123465
Sittarista tuli mukaan tollanen hiusnaamio 4.80€ ja kynnenkovettaja 5€

Oikeesti nyt mua niiiiiiin ärsyttää, mun unirytmi on menny ihan hirveeks ja oon aina iltapäivästä ihan väsyny ja kärttynen, kuten kaverit on varmaan huomannukkin :--D Tai kun en saa unta ollenkaan ennen kahta ja koulut alkaa joskus viikonpäästä tai jtn? On mulla ennenki kesällä ollu tällasii univaikeuksii, mutt ei se tosiaan näin pahaks oo ikinä menny. Tänään aamupäivä meni Karolla hengaten ja sitte muut lähti ulos hilluu ni mun oli pakko mennä kotiin syömään ja lepään. Meill ei kotona ollu kuitenkaa melkei mitään ruokaa ja lähettiin iskän kaa sittariin ostaa sitä ja sitten tulin tänne mökille syömään ja lepäileen. Nyt jatkan datailuu ja koitan mennä joskus nukkuun ! ps. sorppa naamakuvien olemattomuus