Joo halusin vaan tulla postaileen, vaikkakin kuvat on mitä on. Kun ainakin aikasemman perusteella en paljon kerkee viikolla postaan-.- Mutta siis joo tänään oltiin iskän ja veljen kanssa aamulla pyynikin munkkikahvilassa ja sieltä lähin kiertteleen kauppoja siinä toivossa että löytäisin vihdoin kunnolliset farkut, ja löysinkin vaikka kylläkin eri värisenä mitä olin aiemmin katellu mutta joo tyksin silti, sit mentiin viel perheen kaa raxiin, eli hyvin on tullu tänää syötyy ! Illalla oltiin sit vielä tyttöjen kaa hohtokeilaamassa ja oli ihan huippuu vaikka hävisinkin. Nyt siirryn suihkun kautta ootteleen bbtä ja tekeen läksyjä heidooooo ♥
ps. anteeks vielä tää postauksen karuus!