keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Tumut weekend

IMG_3463 IMG_3408 IMG_3379 IMG_3378 IMG_3422 IMG_3466 IMG_3482 Moikkamoi! Mun teki mieli vaan kirjotella jotain tänne blogiin jotain. Mulla oli vanhoja kuvia viikonlopusta jolloin melkein kaikki meiän districtin vaihtarit tuli tänne mun kylään Tumutiin. Oli ihan sika ihana viikonloppu. Tutustuttiin toisiimme paljon paremmin, opittiin aboriginaali kulttuurista, pidettiin pizza ilta ja aussie barbeque.

Viimeaikoina oon ollu aika down varmaa, kun joulu on tulossa eikä oo perhettä täällä.  Hyviä kaveruus suhteita on paljon vaikeempia luoda ja ikävöin kavereita ihan sairaasti. Nyt kuitenkin lately on ollut parempi fiilis ja haluun olla positiivinen sillä oonhan mä nyt sentään Ausseissa.

Kirjoittelen myöhemmin paremmin, sillä nyt on aika tehdä vähän läksyjä ja  skypettellä kaverille Suomeen.

Ps. Äiti tää postaus on sulle, koska sanoit mulle et mun täytyy kirjottaa useemmin, koska tykkäät lukee näitä mun kuulumisia täältä. Olet rakas <3 :)

3 kommenttia:

  1. Ihana kuulla miten siellä menee! Voisitko sä tehä vaikka puhelinkuvista postauksen tai jonku mydayn tai mitä vaan missä kerrot sun arjesta? :-D Vaihatko sä muuten perhettä jossain vaiheessa?

    VastaaPoista
  2. Näitä sun aussipostauksia on niin kiva lukea :) Pliis videota lähiaikoina? My day tai mitä vaan!

    VastaaPoista
  3. Moi! Tää kommentti ei nyt mitenkää erikoisemmin liity tähän nimenomaseen postaukseen mut anyways, musta on niin ihanaa kun sä kerrot kaikesta niin avoimesti ja rehellisesti! Tai niinku yleensä ku lukee vaihtariblogeja nii se on semmosta perus "elämä on ihanaa" "kaikki on täydellistä" "kavereita on enemmänkun tarpeeks"... Mutta sun blogia lukiessano ajattelen et "this is the God damn truth!" Koska vaihtarielämä ei todellakaan aina oo täydellistä! Niin, siis what I'm tryin' to say is that tykkään sun blogista tosi paljon ja että vietä kiva loppuvuosi siellä Ausseissa! :)
    Terkkui USA:sta

    VastaaPoista