keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

some spring wanties

white WHITE122 Lumi suli, kevät tuli... Voi kunpa toi aikasempi oliskin totta! Kerkesin jo ihan innostua tuosta suunnilleen viikon takaisesta kevään alusta. No onneksi vissiin on luvattu viikonlopulle taas lämpimämpiä lukemia. Tän pikkukevään innoittamana aloin vähän tsekkaileen jo kevätvaatteita ja voi vitsi se on koukuttavaa puuhaa. Rahaa ei tulevan vaihtovuoden ja norjan matkojen takia ole juurikaan ylimääräistä ja melkein kyyneliä tihrustaen oon näitä ihanuuksia netistä katsellut.

Boyfriend farkut -ne mä hankin vaikka henki menis! Oon myös tosi innostunut noista leopardikengistä, kultaisista koruista ja mustista crop topeista. Rusketuksen kanssa noi kaikki näyttäis niin täydelliseltä.
Pastellisävyt on myös mun lemppareita näin keväällä. Oon jo niin kyllästynyt niihin tummiin vaatteisiin, joihin oon koko syksyn ja talven pukeutunut. Oon jotenkin sellasella uudistuksellisella päällä, että tekis mieli leikata hiukset ihan lyhyiks ja uudistaa koko vaatekaappi uuteen uskoon. Ehkä mulla on kevättä rinnassa vaikkakin ulkona on vielä talvi, en tiedä.

Mites ootteko te jo ite löytäneet jotain must have-vaatteita keväälle ja jos ootte niin löytyisiköhän meiltä jotain yheisiä mieltymyksiä?

16 kommenttia:

  1. munkin tekisi niin mieli vetää hiukset yli 10cm lyhyemmiksi mutta tuskin pystyisin siihen haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olis vaan niin ihanaa :-----D Tulis niin sellanen uudistunut olo!

      Poista
  2. Voih, leokuvioiset ballerinat ovat ainakin omalla ostoslistalla. Olen niitä itseasiassa juurikin poikkisfarkkujen kanssa ajatellut yhdisteleväni, eli samansuuntaisia mieltymyksiä on siis täällä ruudun toisella puolella. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, noi jotenkin sointuu niin kivasti yhteen :---D Sitten kun löytyisi vielä kaupasta oikean kokoisia ja suhtedullisia yksilöitä niin olisin niin happy!

      Poista
  3. Eikä, mulla on kans sama fiilis että nyt tukkaa lyhyemmäksi! Kyllä nyt pieni kesälookki pitää saada ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AIVAN TOTTA! En ehkä itse uskaltais ihan vielä kunnon lyhyeks leikata, mutta kannustan kyllä kaikki jotka on tarpeeksi rohkeita siihen :D Ehkä mäkin päätän sit kesän kunniaks oieken repästä!!

      Poista
  4. KAVERIBLOGIPOSTAUS!!! Olisi tosi kiva nähdä kaveriesi blogeja, tai vaikka sellaisten puolikavereidenkin. Ja lyhyemmät hiukset voisivat hyvin sopia sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://kira-favouritethinks.blogspot.fi/, http://iwonderofthewold.blogspot.fi/, http://little-specialthings.blogspot.fi/ tuossa on mun kaverien blogit! :) Ja hih kiitos <3

      Poista
  5. Tunnen joka kevät kans ihan samoin ton hiustenleikkuun kans. Ikinä en sitä kyl tee kun tiiän että myöhemmin alkais kaduttaa ja haikailisin nykyisten hiuksien perään :D Ja ah boyfriend fit farkut ♥ MUllakin ainaki tän hetkenb must have numero 1! Tuntuu että ne muutenkin on tänä keväänä tullu tosi paljon suosituimmiks...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, toi on totta! Sitten myöhemmin itkettäis, että miksi ihmeessä mä leikkasin?! No ehkä vielä joskus riittää uskallusta siihen hommaan :) Ja juu ne on ihan buenot ♥

      Poista
  6. mulla on ostoslistoja aikalailla samat jutut! :D

    VastaaPoista
  7. hei mistä toi blazeri? aiivan täydellinen :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://euro.missselfridge.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=34078&storeId=13068&productId=14149926&langId=-1&categoryId=&parent_category_rn=&searchTerm=MS34O86NNDE&resultCount=1&geoip=home <--- There you go :)

      Poista
  8. haha mun listalla on aikalailla sama:') kattelin dinskon sivuilta tollasia leopardi kuosisia tennareita ja balleriinoja ja ne on pakko saada! Samoin boyfriend jeansit, jotka on olleet pidemmän aikaa listallla mut ei oo tullu ostettua:/

    http://mrsglamorouss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee :) Voisin itekkin käydä tsekkamassa ne dinskon kengät, koska nellyltä oli koot loppuneet :(

      Poista