perjantai 21. maaliskuuta 2014

Shortsikeli

Collage Aa6 a45 a9
Aurinkolasit/Gina Tricot Paita/New Look huivi/Zara farkkushortsit/Sheinside pitsishortsit/chicnova
Eilen satoi lunta suunnilleen 20 senttiä ja nyt se on poissa. Tosi outoo, mutta en valita, en yhtään! Tänään pistin kaupungille shortsit, ensimmäistä kertaa kesän viime jälkeen. Oli jotenkin tosi vapauttavaa (ja ehkä vähän vielä liian kylmää). Mutta tykkkäsin. Ja musta toi pitsireunus on vaan niin söpö, hih. Rakastan pukeutua kesäisesti ja vähän erikoisemmin niin on tosi ihanaa jos säät alkaa vihdoin sitä sallia.

Tänään meillä oli suuret suunitelmat tyttöjen illasta ja muusta, mutta aika meni (niinkuin lähes aina) liian nopeasti ja päädyttiin Kiran kanssa salille ja kuvailemaan koulun jälkeen, mutta mitään rentouttavaa tyttöjen leffailtaa ei keretty pitämään. No toisaalta mulla odottaa vielä kokeisiin valmistautuminen, syöminen, huoneen siivous ja skypetreffit tässä illalla, että hommaa riittää. Tajusin just, että mun blogistahan on tullut lähes muotiblogi sen lifestylen sijaan, ja ajattelinkin aloittaa panostamaan myös tuohon lifestyle puoleen piakkoin. Tuntuu vaan, että omassa elämässä ei kerta kaikkiaan tapahdu mitään kiinostavaa. No viimeistään sitten vaihdossa (eli nyt siis aika varmasti Australiassa<3) blogini tulee olemaan vihdoin lifestyle-blogi.

No mutta mitäs tykkäsitte mun asusta? Mä itseasiassa olin pitkästä aikaa ihan semi tyytyväinen mun asuuni, jes. (ps. ingooratkaa tuo koirankarvainen kaulahuivi, on tainnut vissiin toimia muutaman karvakorvan nukkuma-alustana, mutta minä sokea en sitä lähtiessäni huomannut)

7 kommenttia:

  1. Toi pitsi- ja farkkushortsi -yhdistelmä on super kiva, tykkään! :)

    VastaaPoista
  2. Vau ihana asu, tykkään! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja! Tällasta palautetta on aina kiva saada :---)

      Poista
  3. Sulla on tosi kiva ja jollain tavalla rohkea tyyli! :)

    ♥ http://herranenronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Sikakiva yhdistelmä noi farkku- ja pitsishortsit! :-) ja on kyllä ihanaa ku kevät tulee ja voi alkaa pukeutumaa paljon kevyemmin ♥

    VastaaPoista