lauantai 1. helmikuuta 2014

kashmir

a2 a1 Joskus sitä vaan sattuu löytämään tosi hyviä löytöjä, kirppariltakin. Löysin tällasen mustan kashmir neuleen 20€ ja oon ihan innoissani. Se oli tosi mukava päällä ja oon muutenkin pitkään ettinyt tollasta ihan perusneuletta. Oon aina ostanut sellasia ei-niin-laadukkaita vaatteita, koska tuntuu kauheelta käyttää tosi paljon rahaa yhteen vaatteeseen kerrallaan mutta jotenkin mä kuitenkin mielummin panostan yhteen vaatteeseen, kun sitten  ostan hirveen kasan vaatteita joita en käytä tai jotka menee heti rikki. Tässä vaatteessa oli sitten laatu sekä hinta kohdallaan, ei voi valittaa!

Jos muuten tulee mieleen postauehdotuksia niin kommentteihin voi laittaa, tuntuu että postaan vaan tällasia turhia päivityksiä ja haluisin saada tänne blogiin vähän erikoisempiakin postauksia ja jotain sellasta josta tekin tykkäätte. Ja puhevideo on tulossa, omalla ajallaan tosin, mutta tulossa on!

8 kommenttia:

  1. ihana löytö ! ja sulla on tosi kaunis hymy :)

    VastaaPoista
  2. Tee sellasta postausta et kerrot sun luonteesta/tunteista vähän syvällisemmin ja sun tavasta suhtautua elämään jne :) ja et miten sun elämä muuttui ton kaukosuhteen aloittamisen jälkeen ja millaista sun elämä yleisesti on !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei toi vois olla tosi kiva tehdä!! :D Mä voisin tässä piakkoin tehä just jotain tollasta "syvällisempä" postausta :) Kiitos ideasta!

      Poista
  3. Sellanen postaus vois olla kiva mis kerrot asioista mitkä ärsyttää sua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei toikin olis tosi hauska tehdä! Mulla niitä kyllä löytyy, joskus osaan olla oikein mahtava valittaja:``D

      Poista
  4. Ootpas tehnyt hyvän löydön! Laadukkaat perusvaatteet on parhaita :)

    VastaaPoista