sunnuntai 20. lokakuuta 2013

WANTED: SUMMER

Tätä postausta lukiessanne mä olen mitä luultavimmin Norjassa. Tosi pohjoisessa, melkein niin pohjoisessa kuin vaan voi päästä. Jäämeren rannalla. Voitte kuvitella kuinka kylmä täällä on. Suomessa on luultavimmin todella kylmä, mutta siellä missä mä olen on lunta ja jäätävä merituuli. Tän postauksen idean sain niistä kaikista facebook ja instagram päivityksistä, joita olen syyslomien alettua saanut huomata. "Barcelona here i come", "Espanjassa +35 lämmintä, terveisiä kylmään Suomeen!" ja muuta sellaista kivaa (huomaa sarkasmi). Oon kirjaimellisesti aivan helvetin kateellinen. Mäkin tahdon johonkin lämpimään, tahdon edes kesän tai kevään tai jotain muuta kun lunta, tuulta ja ikuista piemeyttä. No päädyin sitten katselemaan toissa kesän ja toissa kesää edeltäneen kesän kuvia ja sanotaanko näin että ei kyllä helpottanut oloa yhtään...
PicMonkey Collage Mieleen muistu kaikki ihanat tapahtumat ja eritysesti lämpö ja aurinko. Oli Lontoon matkaa, Teneriffaa, auringonpalvontaa, naurua, lämpöä, riparia, shoppailua, sekoilua, kukkia, auringonlaskuja, palmuja, aurinkolaseja ja niin paljon uusia ja unohtumattomia kokemuksia. Mä vaan rakastan kesää niin paljon ja luulen, että muutama muukin, right?

5 kommenttia:

  1. ihania kuvia! <3 oon lukenut tätä blogia niin kauan kuin vaan muistan ja nyt vasta vaivaudun ekaa kertaa kommentoimaan! tää on noussut ehdottomasti mun lempi blogiksi ja osaat aina piristyttää mun päiviä näillä postauksilla! :)

    http://www.allnightlonglotta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. onks sulla paljon jätkiä kaverina? ku tuntuu et ootte aina vaan tyttöporukalla, mut ei se mitään :) oot tosi kaunis ja näin btw onks sul askia (linkkaa jod on)

    VastaaPoista
  3. AA ihania kuvia! :) Haha mä taas oon kaipaillu vaihteluu kesään :--D

    VastaaPoista
  4. Laiturilta hyppääminem kielletty xD

    VastaaPoista