Vanhat biisit jotka tulee yöllä radiosta on ihania, ystävät, valvominen ja hyvä ruoka on myös ihania !
Vietin ihan parasta uuttavuotta Kiran, Alisan ja mun serkun Veeran kanssa meillä. Syötiin, katteltiin leffoja, valvottiin yli kuuteen, sekoiltiin, naurettiin, juteltiin ja muutenkin pidettiin hauskaa.