Oon jälleen kerran järkyttävän näkönen, mut no can do. Toi pikkuveljen pipo ei pahemmin sovi mulle mutta kun hiukset oli äskön jotenki niin huonosti että ku mentii ottelee kuvia ni vaan kiskasin sen päähäni ! Serkku tulee tänään hakeen meiltä koiranpentua ja iltaa olis tarkotus viettää Kiran, Petran ja Karon kaa mut kattellaan mitä nyt oikeesti saadaan tehtyä :---D