Näytetään tekstit, joissa on tunniste lifetstyle. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste lifetstyle. Näytä kaikki tekstit

lauantai 20. joulukuuta 2014

Kesäloma vai pitäiskö sanoa että joululoma...

56M_1310 56M_0288 IMG_4420 56M_0284 IMG_4701 56M_1364 IMG_4477 56M_1294 IMG_4779IMG_4541 56M_0328 56M_1283111111 IMG_4817 IMG_4521 56M_0257 IMG_4463 IMG_4664 Kuvistakin voi jo ehkä päätellä, että mulla on ollut jo jonkinlaista menoa tämän hetken sekä viime postauksen välissä. Olen ollut Aussien pääkaupungin läheisessä pikkukylässsä Greenhillsissä rotary leirillä, rannikolla osan meiän districtin vaihtareiden kanssa ja ihan vaan chillaillut Tumutissa koulun merkeissä ja kavereiden kanssa.

Nyt oon kesä/joululomalla ja tulin juuri Canberrasta kotiin. Aion nähdä muutamia kavereita tänään ja huomenna ja sitten suunnata joulunviettoon takaisin Canberraan mun host äidin sukulaisia tapaamaan. Sieltä mennään sitten suoraan rannikolle tyyliin koko lomaksi, mikä on toisaalta ihanaa mutta toisaalta saattaa olla aika tylsää, koska kaikki mun kaverit on täällä Tumutissa. Onneks pääsen mun kolmannen host perheen kanssa viikoksi Gold coastille, sekä muutaman kerran Sydneyhyn joten oon kyllä tosi innoissani.

Jouluun on enää 4 päivää, vaikka se ei siltä tässä 29 asteen helteessä tunnukkaan. Vähän pelottaa saanko sitä joulufiilistä tänä vuonna ollenkaan, mutta jos en niin ainakin tää on ihan uusi ja erilainen kokemus mulle ja mä rakastan uusia ja erilaisia kokemuksia. Ne on elämän suola.

Aussit on niin järjettömän kaunis paikka, että oksat pois. Täältä löytyy kaikkea. Eilen olin aamupävästä rannalla ja illalla kävelin havumetsässä. Täältä löytyy kuivaa ja avaraa aavikkoa sekä sademetsää ja vuoria. Kaikkea mitä voi vaan kuvitella. I'm in love with this country.

Täytyy vielä sanoa, että en voi uskoa kuinka nopeasti aika on mennyt. Niinkun justhan mä pakkailin laukkujani Australiaa varten ja nyt on kohta jo joulu. APUA!?! En halua edes miettiä sitä kun pitää pakata laukkuni Suomeen paluuta varten. Mun elämä täällä ei ole täydellistä, ei lähelläkään, mutta mä rakastan sitä ja mä rakastan täällä oloa, rakastan vaihtarina oloa. Mun elämäni on nyt täällä eikä missään muualla.

Sori, että tää postaus oli näin sekava ja täynnä turhaa pölinää. Halusin vaan jakaa tähän astiset kuvat täällä jotta oon ajantasalla ja voin alkaa päivittelemään muita loma kuulumisia reaaliajassa. Terkkuja Suomeen, toivottavasti edes siellä saatte valkoisen joulun!

maanantai 8. syyskuuta 2014

Spring is here

IMG_2006 IMG_2014 IMG_2002 IMG_2026 IMG_1998 This is what I am going to say in my little speech on Wednesday in Rotart meeting:

'I have been pretty busy lately and but I actually ejnoy it alot. Few weeks ago on Thursday Wendy, Rowan and me went to Batlow's Rotary meeting to listen to young four way contest speakers. There was only one girl speaking, because the two others weren't able to come but the one speech that we listened was really really good. It was interesting to visit other Rotary meeting and the speech gave me better understanding of the Rotary's four way test.

Last Thursday I went to Sydney to school excursion with modern history class. We went to Juwish museum, which was really sad but interesting at the same time. We listened some presentations which were interesting and we also got to hear holocoust survivours story, which was really touching.
In the night we went to Darling harbour to have dinner and we also did some shopping, which was pretty nice.

On Friday I went to Yass to celebrate my friend's, who is going to exchange to Finland, 16th birthday. I was staying the weekend on my other exchangestudent friend's place in Yass.

On Saturday we went to Canberra and we did laser tagging and more shopping and we spent the night playing board games with my friends host family. On Sunday I came back home with Hansie. Thanks for her to driving me, I really aprrucciate it.

We spend nice father's day with my host family and host grandparents. I also send message to my dad in Finland to wish him good Australian fathersday :)

So I had a pretty hectic weekend. But it was really nice, I enjoy action.

Now I am on holiday's because I am not doing the exams and after the exams we have the two weeks holiday. I am going to Yass again this weekend but I don't know am I going to do anything else in the holidays. I hope I get to go somewhere, but I don't know yet.

 Last thing I want to say today is even if my life is starting to feel pretty normal here, I absolutely love Australia and I am still always as surprised when I see these cockatoo birds flying around. I hope you all enjoy living in Australia, cause it is a pretty beautiful country.'

I hope that cleared a bit what I have been up to. Now since Im soon gonna be on holidays and I will have alot of free time, I will film a video and probably make more blogposts. Usually Im really keen for holiday's but now I actually a bit scared, do I have anything to do. Well I just haveto call all my friends trough and see if someone wants to do something with me :D

Now im off to try basketball, I'm scared how it is going to be cause I have no idea how to play it but will see how it goes...

Kisses from Australia xx

maanantai 2. syyskuuta 2013

En pidä tampereesta...

a4 a8 a1 a5 a2 ...kuin öisin. Ihanaa maanantaita kaikille <3

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

To me it's not a dream is more like a destination!

a7a8 (2)a9 
a3
Nahkatakki/new look huivi/zara toppi/new look housut/carlings kengät/tuuri

Viimeisiä hetkiä viedään mun hiihtolomastani. Päätin kuluttaa ne pienet hetket läksyjen sijasta blogin päivittämiseen, heh! Tää päivä on ollut kertakaikkisen ihana, heti aamusta alkaen oon ollut tosi hyvällä päällä ja vaikka mitään kummempia ei ole tapahtunut oon ollut tosi onnellinen. Tykkään hymyillä aurinkoisella kadulla tuntemattomille ja nähdä heidän kummastuneet ilmeet ja ehkä mä tuon ripauksen onnellisuutta jonkun elämään, hymyilemällä. Käytiin tänään kuvailemassa Kiran ja Petran kanssa ja illalla mentiin vakiporukalla syömään ja vietettiin loppuilta Petralla naureskellen oudoille tv-ohjelmille. Tosi mukava viimeinen lomapäivä oli ainakin mulla, jos teillä ei ollut niin mukava päivä, niin lähetän teille nyt täältä ruudun takaa oikein ison hymyn piristämään loppuiltaanne!
a2a4Sitten toiseen asiaan nimittäin tähän iänikuiseen "nyt alotan elämään terveelisesti" mantraan, jonka itse henkilökohtaisesti päästän suustani liian usein ja ilman mitään vaikutuksia. Terveisin syönyt juuri pitsan, jäätelöä ja karkkia.... Mulle kuitenkin aina loman jälkeen palaa into kuntoiluun ja terveelliseen elämään, koska huonot elämäntavat alkaa mulla helposti vaikuttaan ihoon, hiuksiin, pirteyteen ja muutenkin mielialaan.
Joten koitankin saada kuntoilun ja syömisen taas raiteilleen näin loman jälkeen ja toivon että saisin sen pysymään hyvänä kesään asti. Joten päätin vähän jakaa treeni-intoa kaikille alla olevasta kollaasista !
Collage98989898Mutta ei tässä kai muuta, toivottavasti nähdään pian ja oikein ihanaa viikkoa kaikille!
Muistakaa osallistua arvontaan täällä <-----