
Kuvistakin voi jo ehkä päätellä, että mulla on ollut jo jonkinlaista menoa tämän hetken sekä viime postauksen välissä. Olen ollut Aussien pääkaupungin läheisessä pikkukylässsä Greenhillsissä rotary leirillä, rannikolla osan meiän districtin vaihtareiden kanssa ja ihan vaan chillaillut Tumutissa koulun merkeissä ja kavereiden kanssa.Nyt oon kesä/joululomalla ja tulin juuri Canberrasta kotiin. Aion nähdä muutamia kavereita tänään ja huomenna ja sitten suunnata joulunviettoon takaisin Canberraan mun host äidin sukulaisia tapaamaan. Sieltä mennään sitten suoraan rannikolle tyyliin koko lomaksi, mikä on toisaalta ihanaa mutta toisaalta saattaa olla aika tylsää, koska kaikki mun kaverit on täällä Tumutissa. Onneks pääsen mun kolmannen host perheen kanssa viikoksi Gold coastille, sekä muutaman kerran Sydneyhyn joten oon kyllä tosi innoissani.
Jouluun on enää 4 päivää, vaikka se ei siltä tässä 29 asteen helteessä tunnukkaan. Vähän pelottaa saanko sitä joulufiilistä tänä vuonna ollenkaan, mutta jos en niin ainakin tää on ihan uusi ja erilainen kokemus mulle ja mä rakastan uusia ja erilaisia kokemuksia. Ne on elämän suola.
Aussit on niin järjettömän kaunis paikka, että oksat pois. Täältä löytyy kaikkea. Eilen olin aamupävästä rannalla ja illalla kävelin havumetsässä. Täältä löytyy kuivaa ja avaraa aavikkoa sekä sademetsää ja vuoria. Kaikkea mitä voi vaan kuvitella. I'm in love with this country.
Täytyy vielä sanoa, että en voi uskoa kuinka nopeasti aika on mennyt. Niinkun justhan mä pakkailin laukkujani Australiaa varten ja nyt on kohta jo joulu. APUA!?! En halua edes miettiä sitä kun pitää pakata laukkuni Suomeen paluuta varten. Mun elämä täällä ei ole täydellistä, ei lähelläkään, mutta mä rakastan sitä ja mä rakastan täällä oloa, rakastan vaihtarina oloa. Mun elämäni on nyt täällä eikä missään muualla.
Sori, että tää postaus oli näin sekava ja täynnä turhaa pölinää. Halusin vaan jakaa tähän astiset kuvat täällä jotta oon ajantasalla ja voin alkaa päivittelemään muita loma kuulumisia reaaliajassa. Terkkuja Suomeen, toivottavasti edes siellä saatte valkoisen joulun!

This is what I am going to say in my little speech on Wednesday in Rotart meeting: