Perjantai ! Ihanampaa stressaavan kouluviikon jälkee ei voi olla kun perjantai. Oon tänään koulun jälkeen ollu Kiran kaa kuvailemassa, hillunu kotona, käyny vuokraamassa leffoja ja kattonu niitä, ollu "lautailemassa" pihan mäessä ja nauranu tyhmille jutuille. Ei mulla muuta kun että nauttikaa viikonlopusta, mäkin aion.
Moikka ihanat ♥
Moikka ihanat ♥