tiistai 29. heinäkuuta 2014

Australian maisemia

IMG_0671 IMG_0650 IMG_0681 IMG_0678 IMG_0673 IMG_0726IMG_0646 IMG_0635 IMG_0573 IMG_0499 IMG_0695 IMG_0731 Jäättekö ikinä katsomaan maisemaa ja huomaatte melkein itkevänne, kun on niin kaunista?

Mä koin ton aivan liian harvoin Suomessa, mutta nyt täällä, kun nään kuinka kaunista ja erilaista luonto voi olla, oon niin onnellinen. Näytin mun hostenoni mielestä hauskalta, kun istuin autossa hymyillen kuin mikäkin idiootti kaikelle mikä oli heille niin normaalia. Ehkä mun pitäisi matkustaa usemannin niin olisin onnellisempi, ehkä jokaisen pitäisi.

Jotkut päivät vaihtarina on parempia kuin toiset, jotkut päivät on syvältä ja jotkut aivan mahtavia. Niiden mahtavien päivien avulla jaksaa läpi niistä huonommista. Eilen oli kaunis päivä, kuten ehkä kuvista näkyy. Rakastan elämää ja maailmaa ja sanon kaikille, jotka harkitsee vaihtovuotta, tehkää se! Se tulee oleen vaikeeta, mutta niin palkitsevaa. Jo viikon jälkeen täällä voin tuntee sen.

5 kommenttia:

  1. Vautsi mitä kuvia! D: kunpa pääsis joskus itsekin noihin maisemiin! Nauti jokaisesta hetkestä <3

    VastaaPoista
  2. Ihan mielettömiä maisemia! :-)

    VastaaPoista
  3. Vau upeita maisemia! Ja kiva blogi sulla:)

    VastaaPoista
  4. KIITOS VIHDOINKI LÖYSIN KIVAN VAIHTARIBLOGIN ja tosi kivan muute löysinki ! ihana ku ittekki oon suunnitelemas sitte parin vuoden päästä maailmalle lähtemistä ja aussit on todellaki yks niistä muutamasta vaihtoehdosta :)
    sulla on tosi hienoja kuvia ja se videoki oli tosi jees ootan innolla lisää niitäki ! :D
    ja joo kauheen pitkä kommentti nytte mut oon niin ilone ku näitä on oikeesti tosi vaikee löytää :D ku useimmat tekee blogin vaan sitä vaihtoo varte ilman aiempaa bloggauskokemusta nii kuvat ja teksti on vähä mitä on :Dd mut joo jään seurailee ja ihanaa vuotta sulle ! :) en tainnukkaa viä sanoo et oot kans tosi nätti :)

    VastaaPoista