lauantai 7. kesäkuuta 2014

lately

Collage 1. Missing my favourite girl who is right now in America! 2. Hengausta puistossa, jossa hengattiin paljon kun oltiin nuorempia, oi niitä muistoja! 3+4. piknikillä tytsyjen kaa <3 Collage1 1. Arboretumin kauniit maisemat, ihan super paikka piknikille! 2. Illalla rantsussa pelaamassa rantalenttistä. 3. Huippupelaajat rantalenttiksessä! 4. Lempirantani Tampereella on kyllä ehdottomasti Ruusis, Im gonna miss it!Collage2 1+2. Skypetystä with my boyfriend! Enää 9 päivää niin hän tulee Suomeen, ihanaa<3 3. Lempparityttöjen kaa möksällä! 4. Suomen kesäillat <3 Collage7666 1. Célfie 2. Kesän ekat mansut, tosin espanjalaisia eikä niin kauheen hyviä, mut silti! 3. Möksällä grillailua! 4. Tapaaminen ihanien aussityttöjen kaa <3Collage7 1. Eilisen yötaivas. Mä oon niin inlove näihin valoisiin öihin! 2. Möksällä saunomista, ehkä parasta ikinä. Tuun niin kaipaamaan saunaa ensvuoden aikana! 3. Ihanan tyttöporukan kaa lenttistä. 4. Ihanaa maisemaa.

Im alive ja todella oonkin! Ihanaa, että on ollut niin paljon tekemistä, että koneelle ei ole jäänyt juuri aikaa. Tässä nyt vähän mun kuulumisia viime viikolta, hih voin vaan sanoa rakastan kesää. Vaikka oonkin ollut kipeenä nyt tässä kesän alusta niin silti oon saanut nähtyä kavereita ja siivoiltua uutta kämppää sekä edistettyä vaihtoasioita, oon niin ylpee ittestäni. Huomenna lähden Helsinkiin Petralle ja viivynkin siellä sitten siihen asti kunnes mun poikaystävä tulee Suomeen. Lisää postauskia on tiedossa pian ja luultavasti tää blogin on nyt heräämässä eloon.

Jotkut ehkä huomasikin, että banneri on nyt muuttunut. En tiedä vielä jääkö se tollaiseksi, mutta ainakin jotain vaihtariaiheista on tulossa. Kohta vaihtaripostausta myös tulossa, sillä mulla on enää 38 lähtöön, huisiii!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti