Vaikka kohta alkaakin olemaan jo kevät ja sarjojen katselu saa toivottavsti väistyä ulkonaolon ja muun ihana keväisen touhuilun tieltä, tulin silti jakamaan teille vähän mun lempiasarjojani. Onhan sitä talvea vielä jäljellä...
Mun ehdoton lemppari, numero uno, on Gossip girl. Jos joku teistä ei ole sitä ikinä katsonut niin kipinkapin katsomaan! Toi sarja on vaan niin mahtava, koukuttava ja siinä voi elää mukana sellaista NYCin unelmaelämää, suhdedraamoinen kaikkineen. Gossip girlin juoni pyörii New Yorkissa asuvien rikkaiden nuorien ympärillä ja kuten nimikin kertoo juoruja on luvassa. Gossipissa on kuusi kautta ja niiden aikana mä oon ehtinyt jo rakastua lähes jokaiseen ja hahmoon ja sen persoonaan kuin oikeeseen ihmiseen.
Thanksgiving-brunssit, täydelliset juhlat, ihmisten upeat tyylit, limusiinit ja hyvännäköiset pojat on saanut mut katsomaan Gossipin jaksoja uudestaan ja uudestaan. Ei siihen vaan kyllästy.
Prison break/pako
Katsoin joku aika sitten Paon kaikki neljä kautta ja vähän samoin kuin Gossip girlissä, jäin koukkuun ja rakastuin niihin hahmoihin. Paossa, nimensä mukaisesti, paetaan. Vankiloista, murhaajilta ja muilta kauheuksilta. Siinä oli mulle just sopivasti jännitystä ja draamaa. Suosittelen kyllä katsomaan ehdottomasti, kaikille tää ei välttämättä nappaa ja itsekkin olin aluksi aika epäilevä, mutta muutaman jakson jälkeen aloin kuitenkin jo lämmetä.
Suits/pukumiehet
Suits on mun viimeisin sarjani, jota oon katsonut ja jonka juuri sain päätökseen. Sarja kertoo lakifirmasta ja siellä työskentelevistä ihmisistä. Musta varsinkin tän sarjan alku oli tosi jännästi toteutettu eli jos ette muuta halua katsoa niin katsokaa vaikka edes ekaa jaksoa. Tässä sarjassa pitemmän päälle juoni aikalailla toistaa itseään mutta mä en kuitenkaan ollut missään vaiheessa tylsistynyt, vaikka aika pihalla niistä lakijutuista olinkin. Ja mä kun koukutun helposti, niin pakkohan tääkin sarja oli iltojen kuluksi ja läksyjen välttelemiseksi katsoa. Ja täytyy sanoa, että harmittaa kun se on ohi. Jostain oon kuullut huhuja, että pian tulisi kolmas kausi, mutta tarkalleen en mitään tiedä.
Tossa nyt mun tän hetken top-3 sarjat. Noita kaikkia pystyy katsomaan ainakin Netflixistä!
Tajusin vasta, että kuinka hirveen määrän tunteja oonkaan saanut uppoamaan erilaisten sarjojen ja elokuvien katseluun... Huhhuh. No mikäs siinä, musta se on tosi hauskaa puuhaa. Varsinkin illalla, rankan päivän jälkeen, viinirypäleiden kera omassa sängyssä.
Ainakin kaksi ekaa noista sarjoista oli varmaan monille tuttuja ja mä voisin vielä leffa/sarjanörttinä mainita muutaman hyvän lisää.
-Millerit
-ps. I love you
-The great gatspy
-21 jump street
-Pretty little liars
-Breakin bad
-Serranon perhe (ehkä eniten suunnattu espanjan lukijoille)
Nyt olis teidän vuoro heitellä mulle teidän lempparileffoja tai sarjoja! Mulla alkaa meinaan ideat loppumaan kesken ja olisin ikuisesti kiitollinen jos saisin jotain lisäviihdykettä mun iltoihin.
Suitsista on olemassa kolmaskin kausi (tosin nyt tauolla, on vasta puolivälissä), ei se mihinkään loppunut;-)
VastaaPoistaglee, täykkärit, the vampire diaries... :)
VastaaPoistaTotuuden miekka on se parhaus, vaikka en ole nyt itsekään pitkään aikaan uskaltanut jatkaa sitä.. Katso ainakin eka jakso, niin näet tykkäätkö siitä? :)
VastaaPoistaNoi kaikki on munkin lemppareita, ja aika hyvin jo koluttu läpi niinko sullakin:D Siks aattelin, että voisit tykätä tästäkin, kun meillä näyttää olevan vähän samanlainen sarjamaku <:
VastaaPoistaHow I met your mother - tuota on kehuttu vaikka missä, ja lopulta miekin päätin alkaa kattomaan - tunnissa olin ihan koukussa:D Aivan loistavaa viihdettä, ja sarjan hahmot on jokainen omalla tavallaan niin mahtavia, suosittelen <:
Kannattaa katsoa Lostia. Näkyy sekin Netflixistä. Mä saan pian mun Lostin katsomisen päätökseen. Se on ihana ja koukuttava. Ja tälläkin hetkellä tulee teeveestä sarja Hostages se on maailman paras sarja mitä oon kattonut. Mun mielestä se on tosi ihana. Katoin tosin kaikki jaksot jo etukäteen Hdfinistä. Ja harmittaa että ei ainakaan vielä ole toisesta kaudesta tietoa. Mäkin tykkään PLL:stä se on mahtava myöskin.
VastaaPoistaLost on kyllä tosi hyvä! ♥ mulla nyt 4. (?) kausi meneillään :-D
Poistaserranon perhe on kyllä ihanin sarja ikinä, katon nytkin tokaa kaitta jo varmaan kymmenettä kertaa :-D mä en vaan koskaan saa tarpeekseni niistä ihanista näyttelijöistä, hauskoista kommelluksista ja siitä kulttuurista :-) tulee niin ihana olo kun näkee kuinka niille se perhe ja ystävät ovat tärkeimmät !
VastaaPoistaThe vampure diaries, Kosto, Täykkärit, Superatural ja Criminal minds :)
VastaaPoistaHart of Dixie ja Gilmore Girls on ihan ehdottomasti kokeilemisen arvoisia! Gilmoressa varsinkin rakastut jokaiseen henkilöhahmoon ja elät siinä tarinassa niiiin mukana, kun taas Hart of Dixie on vaan yksinkertaisesti aivan tajuttoman ihana (ja hyvännäkösiä jätkiä löytyy + päähenkilön tyyli on tajuttoman ihana)
VastaaPoistaThe carrie diaries, modern family, the following & hostages!! :--D
VastaaPoistaGame of Thrones ;3
VastaaPoistathe carrie diaries, hostages, modern family & the following!! :--)
VastaaPoistaRevenge eli Kosto on aivan mahtava! Sitä on kaks tuotantokautta esitetty MTV'ltä ja kolmas alkaa maaliskuussa, en malta odottaa! :)
VastaaPoistaSuomalainen Siskonpeti! Kertoo humoristisesti naisista ja naistenasemasta. Niin hauska! Tulee torstaisin yleltä klo 21. Vanhoja jaksoja näkee Areenasta.
VastaaPoistaKannattaa kattoo Suburgatorya/Lähiöunelmia! Ens kerral ku sul on tylsää nii kato ihmeessä jostain :-)
VastaaPoistaAwkward! Nimensä mukaan siinä on _tosi_ noloja juttuja! :D en tiiä löytyykö netflixistä kun en sellaista omista mutta ainaki mtv:ltä sitä tulee!
VastaaPoistaHDfinistä oon katsellut Under the Domen ensimmäisen tuottarin kokonaan, suosittelen sitä, eikä oo ees paljoa kateltavaa kun tähän mennessä tullut vasta 13 jaksoa (kesällä jatkuu). PLL:ään oon myöskin jäänyt ihan koukkuun, tällä hetkellä meen nelostuottarissa, siis älyttömän koukuttava sarja! Sen kun oon saanut katsottua, niin aattelin siirtyy kattoo juurikin tota Suitsia, kun oon kuullu niin paljon hyvää. :)
VastaaPoistatanssiakatemia ja se löytyy yle areenast :)!
VastaaPoistamun suosikkeja on ehdottomasti gg (ah chuck <3) ja pretty little liars. ihan huippuhyviä, gleetä unohtamatta!
VastaaPoistambelovely.blogspot.fi
True Blood, niin hyvännäköisiä miehiä ettei aina tiedä miten päin olisi :D sarjan mahtavuus on ehkä se että viimeset 2 tuottista (5&6) on ollu parhaita, monesti kerta sarjat vaan huononee. Nyt kesällä alkaa viimeinen eli 7 tuottis. Sarjassa on paljo yliluonnollisia juttuja, romantiikkaa, huumoria ja no seksiäkin aika rivosti, että ei paras sarja vanhempien kanssa seurattavaksi :D mutta suosittelen lämmöllä, paras vampyyri sarja ever.
VastaaPoistaeihä nää oikee oo mitää vinkkauksii ku kaikki tietää noi sarjat ja leffat :/
VastaaPoistaNii no toi otsikko on ehkä vähän harhaanjohtava! Mutta eihän kaikki kuitenkaan välttämättä noita tiiä :---)
Poista2 Broke Girls, Grey'n Anatomia(!!!!paras ikinä), Hart of Dixie(ihan supeeerhyvä, pääosassa Summer OC:sta!!), Big Bang Theory, How I Met Your Mother, One Tree Hill.. Siinä mun ikuisuus lempilempparit<3 tietty GG:n lisäksi :)
VastaaPoistaTietääkö kukaan mistä voi katsoa gossip girliä ilmaiseksi jos ei ole netflixsiä? Toivon että joku osaisi auttaa :)
VastaaPoistaMun lempparisarja tällä hetkellä on varmaankin Gossip Girl, muutama eka jakso tuntu kyllä tosi tylsältä mutta onneks en jättäny siihen sillä se on ollut niin ihana sarja!!
VastaaPoistaTäykkärit on kans ollu pitkään yks mun lempisarjoista, samoin Pretty Little Liars :)
Mun ehdoton lempisarja on Doctor Who <3 siinä on vaan jotain niin koukuttavaa, ehkä juuri se, että se on niin järjetön! Sulle en ehkä sitä kuitenkaan suosittele, jos sarjamakusi on suurin piirtein tuollainen mitä esittelit :) Pretty Little Liars on myös aivan mahtava!!
VastaaPoistaFringe!!! Myös awkward täykkärit vampire diaries ja lost on tosi hyviä:)
VastaaPoistaOne Tree Hill on ihana sarja ♥
VastaaPoistapakko sanoa että täykkärit on tosi hyvä sarja! :D luulin sitä aluks ihan toisenlaiseks, mut ku aloin kattomaan nii yllätyin kyllä positiivisesti :)
VastaaPoistaGreyn anatomia! (ei näe netflixistä), New girl(sarja jolle voi nauraa,paras ikinä!), the orange is the new black, awkward, life unexpected, vamppyyripäiväkirjat (koukuttava!), the walking dead...Huomasin just kuinka paljon mä katson sarjoja gg:n ja paon lisäksi, hehe :)
VastaaPoistaAWKWARD!! ihan huikee sarja. Sekä The carrie diaries :)
VastaaPoistaMeikä on ihan koukussa Kostoon ja Olipa kerran -sarjoihin! Oon jumittanut kotona pari iltaa katsoen vain pretty little liarsia ja koston kolmatta tuotantokautta :D
VastaaPoistamiten kukaan ei ollu maininnu täällä teen wolfia!! maailman paras sarja, löytyy hdfinistä, ihania hahmoja ja jännittävä juoni! :)
VastaaPoistaValehtelevat viettelijät, Vampyyripäiväkirjat, CSI NY, CSI Miami, Criminal minds ... :D Näitähän riittää, mutta nää on mun suurimmat suosikit. Oon erityisen hurahtanut rikossarjoihin tällä hetkellä. :)
VastaaPoistaHeroes on tän hetken ihan älytön lemppari! Ikuisuussuosikki on kuitenki the vampire diaries, sen kanssa on itketty ja jännitetty jo neljä kautta!
VastaaPoistaKIITOS KAIKKI VINKEISTÄ!! NYT EI AINAKAAN TUU TYLSÄÄ ILLALLA, KOULUJUTUT SAATTAA TOSIN JÄÄDÄ VÄHÄN VÄHEMMÄLLE :-----DD
VastaaPoistaJosset saanut vielä tarpeeksi noita vinkkauksia nii todellakin suosittelen myös The walking dead:ia ja Arrow:ta!! :)
VastaaPoistaIhan pakko tälleen netflix/elokuva/tv-sarja hulluna tulla vielä kommentoimaan omat lemppari :D Eli katon ihan hirveesti sarjoja ja koukutun niin helposti, mutta siis ite tykkään Pretty little liars, carrien päiväkirjat, vampyyripäiväkirjat, lost, how i met your mother, pako, dexter, awkward, glee, bones, paljastavat valheet, true blood ja ncis. ystävänpäivän lähellä katoin myös muutamia leffoja. The lucky one, haikein terveisin, surviving summer, remember me, in the land of women, nää kaikki tuhkimotarinat ja sisaren puolesta. Aika laidasta laitaan noita kattelen! :D sulla on muuten huippu kiva blogi :)
VastaaPoistaMun ehdottomat lempparit on Pretty little liars, Modern family ja Carrien päiväkirjat <3
VastaaPoista