lauantai 21. syyskuuta 2013

Everyone needs at least one pet tiger, don't they?

a1 a7 A6 a8 a2
Paita/Chicnova huvi/Zara housut/Zara huulipuna/the body shop s.105 kengät/converse
Tässä minun eilistä asuani ja samalla uutta paitaa Chicnovalta. Ja en voi sanoa muutakun, että sai kyllä paikan yhtenä lempparipaidoista. Olin vähän peloissani, koska pienin koko oli M kun tilasin tota paitaa, mutta se vastaa kyllä jotain S tässä paidassa, koska ihan sopiva se mulle oli ! Se tiikerikuvio on niin sulonen mut sitten noi niitit tuo vähän vastakohtaa siihen sulosuuteen ja oon kanssa tosi tyytyväinen että otin tuon harmaan värisen enkä mustaa, koska mulla on jo ihan liikaa tummia vaatteita. Löysin ton mun viimevuotisen huivin jostain kaapin perältä ja se oli niin iso ja ihanan lämmittävä että se oli pakko iskee tohon päälle. Noi armyn vihreet housut teki tosta kokonaisuudesta sitten ajankohtaan sopivan, eli syksyisen. Huulipunalla hain vielä vähän piristystä asuun, ai ettö mä rakastan tuota oranssinsävyä!
Mitäs pidätte tästä asusta ja erityisesti tuosta paidasta?

21 kommenttia:

  1. otsikossa needs*

    mutta siis ihana tuo paita! :)

    VastaaPoista
  2. toi paita on aivan ihana! kuinka pitkä muuten oot?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! oon joku 165 cm suunnilleen :---D

      Poista
  3. Tosi kiva paita!! :)

    VastaaPoista
  4. oonhan mä ennenki tänne kommentoinu mut eilisen takia pakko tulla kommentoimaan lisää..:) minä se olin eilen lataamolla :D

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana toi paita! <3 Ja toi huulipuna on niin ihanan värinen :o

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana paita ja oot tosi kaunis! :-) <3

    VastaaPoista
  7. Pidän asusta ja erityisesti tosta paidasta

    VastaaPoista
  8. Ihana asu! Mistä nii farkut on? :)

    VastaaPoista
  9. ei toimi. ja toi paita on musta aika kaamee... ei millään pahalla! (-:

    VastaaPoista
  10. Ihana asu (ja otsikko :D) !!

    VastaaPoista