sunnuntai 22. syyskuuta 2013

eat with me

Mun viikonloppun kohokohtia voitte nähdä alla olevista kuvista. Perjantaina tosi ihan oikeasti tein jotain, mikä tuntui yllättävän ihanalta. Eilinen meni kuitenkin hyvin samoissa merkeissä kun tääkin päivä tulee menenemään, niin paljon opiskelua kun pää sietää ja loppuaika päätöntä haahuilua. Ainut asia mihinkä oon panostanut nyt viikonloppuna on ollut mun syöminen, kaikki muu ruoka mitä oon syönyt lukuun ottamatta eilistä pizzaa, on ollu terveellistä mutta tosi hyvää! Oon ihan erityisen rakastunut taas tekemään pirtelöitä, nams. Lähes kaikki kuvat joita on kertynyt, ovat siis ruokakuva. Siitä otsikkokin.

Joskus mä oikeesti huomaan nauttivani opiskelusta, ja siitä tunteesta että saan aikaan jotakin. Mulla on silti niin suuri halu vaan mennä ja elää täysillä niin tuntuu hullulta vaan maata kotona ja tehdä läksyjä. En mä tiedä, ehkä tää sitten on sen arvosta, ehkä.

Anyways mä rakastan aamuja vain ja ainoastaan aamupalojen takia, niissä on sitä jotain. Oon niin iltaihminen kun olla ja voi mutta kunnon aamupala käynnistää päivän kuin päivän ja saatan hetken jopa luokitella itseni tähän upeaan lajiin jota aamuihmisiksi kutsutaan. Tänään suunnitelmissa on saattaa terveystiedon työ loppuun (voi kun toi kuulostaa niin helpolta, todellisuudessa tulee luultavasti ottamaan monia itkuntäyteisiä tunteja ennenkuin saan sen valmiiksi), käydä salilla ja lukea koeviikkoa varten historiaa ja terveystietoa. Mun huonekkin kaipais siivousta ja koirat ulkoilutusta. Ehkä mä vaan kuitenkin painun takasin pehkuihin ja alan nukkumaan, yksi lempiharrastuksitani kun se nukkuminen kuitenkin on.
a8 a3 a4 a1 a2 a9 Ps. kiitos kaikista ihanista kommenteista ne piristää päivää ihan uskomattoman paljon! Vastaan kaikkiin sitten kun tää koulukiire vähän helpottaa:*

7 kommenttia:

  1. sulla on oikeesti ihana blogi, luen sitä aina ihan innokkaana! nää kuvat on ihania ja sulla on niin kiva tyyli !:)

    VastaaPoista
  2. Jotenki tosi upee toi kolmas kuva :D niinhän noi muutkin :)

    VastaaPoista
  3. oot tosi kaunsis ja ihana tää sun blogi =)

    ♥: http://leave-world.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. namnamnam noi lidlin sämpylät on parhautta!!!

    http://belovely-matilda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. millanen terveystiedon työ :)

    VastaaPoista
  6. Onneks mulla on koulut ohi, loppu siis nyt toukokuussa. Voin kertoo kuinka ihana tunne on ku siinä vaiheessa "elämä aukee" täytyy tehä valinta työ vs jatko-opiskelu. Tällä hetkellä oon töissä, joka on muuten paljon rennompaa kun koulu (maistuu paremmalle ;)), ei tarvii töiden jälkeen mitään läksyjä tehä. Aamulla töihin ja loppu päivä vapaata :) pitäisi muuttaa ja sisustaa muutaman kuukauden päästä oma kämppä. Ajokortin saan toivonmukaan 3 vkon päästä. Niin paljon kaikkee mutta joka asia on kivaa, päätöksiä ja askeleita eteenpäin :) tykkään!

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia :)

    VastaaPoista