perjantai 9. elokuuta 2013

päivän asua ja RIHANNA

a3 a2 a1
Paita/Sheinside reppu/suite blanco farkut/carlings rannekkoru/chicnova kengät/converse
Ylempänä näkyy mun eilisen asua ja tuo uusi kiva paituli on saatu blogiyhteistyön kautta sheinsidelta. Oon ihan poikki, kun oon istunut tässä koneella ja saanut vihdoin vastattua kaikkiin kommentteihin (toivottavasti) ja nyt taidan jatkaa puhumista skypessä. Alempana sitten vielä Rihannan keikkakuvia. En jaksa nyt alkaa enempiä selittelemään, mutta mahtava keikka oli ja kuvistakin näkee oli se neiti aika liekeissä !875544 aa4433 a1 a2 a6 aa2342 a7' a097 a252 a333443

27 kommenttia:

  1. sun tekohymy paistaa oikein kunnolla läpi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah juu en mä aina jaksa puristaa ihan oikeaa hymyä :D sori siitä!

      Poista
  2. Voi miten syksyisiä noi sun asukuvat... :s Ihania kumminkin, toi reppu on aivan ihana! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä katoin just samaa :( Mut kiitos ♥♥

      Poista
  3. Aivan ihana paita! (: Ja toi reppu! Upeita noi Ririn kuvat :--)

    VastaaPoista
  4. oot iha super kaunis!!:) pakko vielä kysyä tosta maltasta, että miten ne juomista kiinnijääneet heitettiin kotiin? tai joutuko ne kesken kielimatkaa vaan varata liput ja lähteä? että sieltä ei varmaan pysty tuomaan takasin suomeen mitään juomia.. :D ja onko sulla kuvaa siitä sun norjalaisesta ja susta? ois ihanaa nähä miltä se näyttää!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Jos jäi kiinni siitä niin sulle mun tietääkseni varattiin liput ja vissiin päivän päästä oli lähtö. Joudut siis itse maksamaan kaikki kustannukset :D juu voin mä joskus pistääkkin!

      Poista
  5. Ihana toi sun paita! :) tosta rihannasta vielä, vitsi kun se meni leikkaamaan sen tukan! Näyttää meinaan pikkusen upeelta, vaikka onkin nii erikoinen väri ku harmaa siinä lisänä. Varmasti oli mahtava keikka, oon ihan kade!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) Ja joo niimpä ! Oli kyllä aivan käsittämättömän kaunis koko nainen <3

      Poista
  6. tosi kivoja noi asukuvat !

    VastaaPoista
  7. Oot sä vaan niin kaunis :)

    http://insppiration.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. hui ku nuo kuvat näyttää niin syksyisiltä :( mutta oot kaunis ja sulla on aivan ihana hymy! :)

    VastaaPoista
  9. oot superkaunis! sait hyvii kuvii rihannasta, onko noi kaikki kuvat puhelimella otettu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ! nää on mun kaverin pokkarilla otettu :D

      Poista
  10. "Rihannan keikkakuvia...kuvistakin näkee oli se neiti aika liekeissä !"

    Takakenosta päätellen ennemminkin parin promillen kännissä...

    Sen verran kommentoisin sitä norjalaisjuttua, että valitsit kyllä aika huonon ajankohdan ihastua ulkomaalaiseen. Kyllä mä tiedän, ettei tunteilleen voi mitään, mutta sun pitää nyt joka tapauksessa keskittyä saamaan lukio käyntiin. Sitten kun koulu rullaa mukavasti omalla painollaan, voit ajatella näitä kaukorakkausasioita enemmän. En halua olla ilonpilaaja, mutta seurustella ehtii myöhemminkin vuosien ajan, kun taas jos lukio alkaa mennä jo alusta asti huonosti, sitä on vaikea korjata jälkikäteen. Kaikkea hyvää kuitenkin sekä sinulle että sille turskanmutustelijalle! Norja on kiva mesta, toivottavasti pääset käymään siellä!
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä lilja itse tietää mitä tekee! :) tollaset jutut vaan kuuluu nuoruuteen ja tähä ikävaiheesee. Voi siihen kouluun keskitttyä vaikka ois ihastunu/rakastunut.

      Poista
    2. Mun mielestä Rihanna oli aivan upea ja kuvatkin sitä julistaa :3

      Juu kyllä mä lukioon aijon keskittyä ja pystyn myös toivottavasti pitämään häneen yhteyttä samalla !! Mutta joo sitä mäkin toivon.

      Juu, kiitoksia tuesta (:(:

      Poista
  11. oii vähä söpöö ku tutustuit siihen kivaan norjalaiseen :3
    kerrohha täälläki sit että jatkatteko yhteyden pitoo yms, mua ainakin kiinnostaa!
    ja ois huippuu kyl nähä teistä joku yhteiskuva :)♥
    ja vielä että vaikutat hirmu ihanalle ainakin tän blogin perusteella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu haha mä kerron kyllä :3 ja kiitos, ihana♥

      Poista