maanantai 9. heinäkuuta 2012

under my umbrella

a6 a4 a3 a2 a8 a1 Tuossapa teille jotain eilisiä kuvia, aika vahvasti muokattuina. Eilen Kira, Petra ja Allu oli meillä kattomassa leffaa ja lagailemassa koska mulla ja Alisalla oli vika vapaa päivä ennen töitä. Tänään siis tosiaan oli eka työpäivä ja oli oikeestaan ihan hauskaa ! Katotaan onko hauskaa enään sitten parin viikon päästä.
Mulla on kauhee väsy ja päätin jäädä kotiin Petralle lähtemisen sijasta, mutta täälläkin on touhua riittäny mun 9v serkun kanssa. Ollaan muun muassa pukeuduttu mekkoihin ja korkkareihin sekä otettu tosi hemaisevia kuvia. Joo taidan lähteen takasin viettään laatuaikaa serkkuni kaa, moikka ♥
ps. jos kiinnostaa niin alla uus Lontoo postaus!

31 kommenttia:

  1. oonko oikees et kuvat on muokattu photoscapella (: ?

    VastaaPoista
  2. Oon huomannu että sun kuvat on huonontunu aika paljon :( ne on nykyään kauheen sumeita ja tummia. Myös se että yrität vähän liikaa ottaa semmosia "taidekuvia" huonontaa tätä blogia, koska joskus sulla ihania ja värikkäitä kuvia..ihmettelen mitä niille on tapahtunu...:( surullista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, siis kyllä mä sen tiiän että noi kuvat on aika sumeita mutta tällä kertaa laitoin ihan tarkotuksella vähä erilaisia kuvia :-----D
      Monet valittaa että mun postaukset on samanlaisia ja ite tykkään vähän vaihdella sitä tyyliä miten teen nää postaukset.
      Ja jos selaat näitä mun postauksia alaspäin voit varmaan nähä että ei ne kuvat kovin sumeita tai tummia oo. Jos yks postaus oli tällanen ei se tarkota että koko blogi olis, en mäkään tällasilla aio koko blogia täyttää!
      Mutta sulla saa olla oma mielipitees ja se on tosi tylsää että sun mielestä mun blogi on huonontunu hirveesti ja koitan parhaani mukaan kuunnella teiän kaikkien toiveita ja parantaa tätä blogii parhaani mukaan :):)

      Poista
  3. Upeita kuvia ♥

    VastaaPoista
  4. mistä oot ostanut ton vikan kuvan napakorun? meinaan ihan täydellinen! ♥

    VastaaPoista
  5. Liljasun blogi on vAn nii täydellinen!!

    VastaaPoista
  6. missä oot töissä?=) kuinka kauan oot siellä toissä/palkka?=D tosi kiva blogi ja oot hirveen nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prismassa/2viikkoo/330€ :----D ja kiitos♥

      Poista
  7. ihaniii kuviia ja voisikt teh' lontoon ostokset postauksen tai sit laittaa ne johonkin muun postauksen oheen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu teen jonkunlaisen näistä ostoskistakin :----)

      Poista
  8. mikä tuo sinu kaveri blogi nimi olikaa o:

    VastaaPoista
  9. ihanii kuvii :)! hei mist toi sun napakoru on se on iha sairaa hieno :o

    VastaaPoista
  10. hyi että sä olet rumaXDDDD ja jotenki toi sun vartalo... yäk! et oo lihava mut oot jotenki..löysä? ::D::D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiäks oon niin sama mieltä ! ja juu oon varmasti kuule lihavakin, siks käynki lenkeillä, mutta en näköjään tarpeeks. Mut joo hei tuu vaan nimellä arvosteleen niin mä voin tehä saman sulle :)

      Poista
    2. Onko sinulla jotain itsetunto-ongelmia kun tarvitsee tulla aukoo jonku muu tosi nätin tytön blogii jolla ei mielestäni ole yhtään läskiä eikä muutakaan huonoa vartalossaan. Yksi vitun kateellinen ämmä siellä vinkua?

      Poista
  11. Ihania kuvia :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. jooo et käy iha tarpeeks :/// run forrest run!!

    VastaaPoista
  13. sattuks napakoru? millo otit? paljo makkso:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sattu jonkun verran, ei mitenkään ylitsepääsemättömästi.
      Joskus muutama kuukausi sitten ja makso 35--->45€ en muista tarkkaan :---D
      Ja hei jos aijot ottaa napiksen niin suosittelen että pidät sen alkukorun siinä pitkään koska mä ilmeisesti vaihdoin liian aikasin uuteen ja nyt se on tulehtunu ja vuotaa verta, naminami:--------------D

      Poista
    2. wooooo! 1-10 paljonko sattu?

      Poista