perjantai 25. maaliskuuta 2011

Norway day 7

norja 798

norja 784

norja 790
Huppari, Bik bok 100kr
norja 793
Jumpperi, h&m 99.90kr
Day 7
Elikkä aamulla heräsin sisällä, vaikka olin illalla menny sinne laavuun nukkuun. Eli olin siis sillon yöllä lähteny vekka sieltä. Sinä päivänä kaikki ne halukkaat johon mäkin olisin toivottavasti kuulunu jos se mun jalka ei edelleen olis ollu niin kauheen kipee lähti sinne isolle vuorelle. Mä sitten vaan lueskelin Demii ja vaan istuskelin siellä huoneessa, kun toiset si kiipes johonki vuorelle. Kokopäivä meni sille hitaasti vaikka mitään ei ees tapahtunu. Illalla sitte syötii ja oli vapaa aikaa jota mulla oli ollu kyllä kokoajan ja sitte joskus kymmene maissa mentii nukkuu. Mulla ei oo tosta päivästä oikeen kuvia muutaku tosta huoneesta ja jotai maisemaa niin esittelen ne mun minimaaliset ostokset nytten (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti