keskiviikko 9. lokakuuta 2013

hellou, it's me again !

a1 a3 a2
Kauluspaita/calliope neule/h&m farkut/carlings

Moikka, minä täällä. Pienehkön tauon poikasen jälkeen... Koeviikko on nyt vihdoin ohi ja en nyt sanoisi, että kunnialla mentiin läpi vaan paremminkin rimaa hipoen, jos ei sen altakin hieman. Toisaalta huomenna saadaan vasta ensimmäiset kokeet joten vielä ei voi varmuudella sanoa miten meni, mutta toivottavasti ainakin läpi kaikesta päästiin. Mulla on nyt muutenkin hirveä masennus kaikesta ja toivon vaan että tää tästä lähtis ylöspäin.

Kivojakin juttuja on kuitenkin mahtunut mun elämääni kuten se että, pitkästä aikaa kaikkien kokeiden jälkeen mulla on ollut aikaa mennä salille ja jopa nähdä kavereitakin vähän. Toivottavasti tänä viikonloppuna nään kavereita vähän paljon enemmän ja saan tän kouluahdistuksen karistettua hetkeks johonkin nurkkaan.

Kuten tossa mun edellisessä tekstissä mainitsinkin meillä oli siis viime viikolla vieras Norjasta ja siis vietettiin vaan aikaa yhessä hengaten, nähtiin vähän muitakin kavereita, shoppailtiin, käytiin leffassa ja syömässä ja muuta ihan normaalia mutta jollain tavalla ihan super ihanaa. Noi muutamat päivät tuntui ihan lomalta ja oisin kyllä voinut jatkaa tolla linjalla pidempäänkin. No sitten koittikin taas paluulennon aika ja en vaan jaksa ees tajuta, kuinka hiree tää välimatka on... No eilisen ankeutta piristi tieto siitä, että pääsen syyslomallani Norjaan! Ostettiin liputkin ja nyt vaan sitten syyslomaa odotellessa. Tää ei todellakaan oo hyvä vaan odottaa kokoajan jotakin, eikä nauttia hetkestä mutta ainakin se pitää pään ylhäällä kun on jotain mihin tarttua tässä koulupävien loputtomassa virrassa. Okei kuulostipa ankeelta, nyt vaan päät pystyyn ja nokka kohti lomaa, tota mä ainakin tolkutan itselleni!

 Ps. alotan tässä just tekemään vähän kollaaseja mun puhelimen kuvista, koska kamera ei ole pahemmin mukana kulkenut, mutta postausinto on nyt korkeella, laters siispä!

2 kommenttia: