maanantai 14. lokakuuta 2013

girls night

a8 aaa7 a5 a1 Tänään oli koulussa se kokeiden palautus ja meni aivan super hyvin siihen verrattuna mitä olin odottanut, vitsit oon siitä niin kikseissä. Kohta alkaa lomakin ja tänään on ollut tosi kiva päivä kun ollaan vietetty vihdoinkin aikaa meiän porukalla kun Petra tuli Helsingistä tänne.

Nyt pitäis vielä huominen jaksaa ja tänän illalla väkertää muutamat läksyt ja sitten on vihdoin aika vähän rentoutua! On ollut niin super rentouttavaa ja vaan ihanaa olla ja nauraa ystävien kanssa.
Tehtiin myös superhyvää salaattia ja oi että oon kaivannut kanasalaattia. Mun täytyy kyllä alkaa vähän jaottelemaan aikaa, että sillon kun on koeviikko niin kerkeää tehdä muutakin kun lukea kokeisiin ja silloin kun ei ole koeviikko niin niitä koulukirjoja voisi avata ihan sen oppimisen kannalta.

 Joku kyselikin, että vastaanko ollenkaan kommentteihin enää ja en ihmettele miksi sitä kysytään. Oon vaan ollut niin super kiireinen enkä oo kerennyt istua alas ja alkaa vastailemaan niihin. Lähes joka kerta kun saan kommenttia niin hymy nousee huulille ja päivä usein piristyy. Joten keep on going, mä lupaan vastata lähipäivinä!

Postaustoiveita saa muuten heittää myös, olis ihan super ihanaa taas alkaa vähän panostamaan tähän bloggaukseen.

8 kommenttia:

  1. meetkö siis nyt syyslomalla sinne norjaan? *_* tee oikeesti postaus teistä!!!<3

    VastaaPoista
  2. oon seurannu sun ja kiran blogeja tosi kaua ja näin teiät eile tampereella nii menin iha shokkii! mut sinnittele vie lomaan asti ja pidä hauskaa norjassa :)!

    VastaaPoista
  3. Videopostaus! Eiksjoo? :3

    VastaaPoista
  4. joo samaa mieltä teistä postaus!:)

    VastaaPoista
  5. video ois kiva!:) ei tarvi olla välttämättä sellanen mis puhut, mut toki sellanen ois ihan mahtava :)

    VastaaPoista