maanantai 29. heinäkuuta 2013

sweater, lace shorts and rings

AA4 AA2 AA6 AA1
Neule/Gina Tricot Shortsit/Gina tricot kengät/suiteblanco sormukset/h&m
Heippahei! Täällä yksi stadiin rakastunut/kotiutunut/ihastunut tyttönen vaan. Petra siis muutti tänne ja siksi voidaankin onneksi vierailla täällä paljon useammin ja helpommin. Tultiinkin tänne sunnuntaina Rihannan konserttiin, joka oli tosi upea ylitti kyllä odotukseni täysin. Alisalla on niitä kuvia sieltä ja saattekin nähdä niitä sittenkun saan niitä häneltä. Tänään mentiin Kiran kanssa vaan shoppaileen ja chillaileen keskustaan ja siellä aika kuluikin tosi nopsaa. Jos haluutte enemmän kuulumisia nähdä niin tsekatkaa Kiran postaus täältä, kun itse teen nyt sitten vaan asupostauksen niin ei ihan samanlaisia postauksia hänen kanssaan tulisi. Elikkä päällä mulla oli mun uusi neule gina tricotista, samaisesta paikasta olevat shortsit sekä kourallinen sormuksia hennesistä. Ihastuin itse tohon neule, legginssishortsi comboon totaalisesti. Joiltakin sain kyllä vähän oudoksuvia katseita, en tiedä sitten liittyikö tuohon pitsireunukseen noissa shortseissa vai muuten ulkomuotooni, mutta en oikeestaan jaksa pahemmin välittää. Niinhän se aina menee, että jotkut tykkää ja jotkut ei. Päällä noi vaatteet tuntui täydellisen mukavilta ja ulkonäöllisesti mua tossa viehättää toi erilaisuus, kun kaikilla ei tuollaisia ole päällä. Mun uusi rakkaudenkohteeni on myös nuo uudet sormuksen, joita oonkin jo jonkin aikaa metsästänyt.
No mitenkäs toi miellyttää teidän silmää, kolahtiko toi teihin vai onko vähän liian outo yhdistelmä?

43 kommenttia:

  1. Voi kun oot sulonen! Vitsi mun on himottanut jo kauan ostaa noi shortsit mut oon aina miettiny et minkä kanssa mä oikein niitä käytän :D Vielä mä joku päivä kotiutan ne ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kandee !! Menee niin ihansti hameenkin kanssa :) tykkään tost pitsistä niin paljon♥

      Poista
  2. oon seuraillu sun blogia jo jonkin aikaa ja nyt oli pakko tulla sanoo että mä ihailen sua ihan siks että sä oot niin persoonallinen ja uskallat olla oma itses! (: toi asu näyttää aivan mahtavalta sulla mutta itseäni en osaisi pukea tuoho. mä oon saanu niin paljon motivaatioo, inspiraatioo ja itseluottamusta sun blogin avulla, kiitos<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OI AIVAN IHANA KOMMENTTI, KIITOS SULLE TÄSTÄ ♥

      Poista
  3. ihana neule! onks toi uus tai että löytyisköhän noita viel ginasta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on aika uusi :) luulenpa siis, että löytyy!

      Poista
  4. Kieltämättä vähän yllätyin tosta asusta mutta ihan kiva! Uudet jutut tuntuu aina vähän vieraalta ekaks mut ehkä tosta tulee jonkun ajan pääsät hitti? :D

    Ihania noi sormukset, oliko ne kaikki samassa paketissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on jo vanha juttuu. oot ano niin OUT !

      Poista
    2. Haha :---D tykkään tosiaan välillä kokeilla jotain vähän erilaisempaa!
      Juu oli samassa paketissa :

      Hahah XD

      Poista
  5. Mun mielest tosi ihana asu!! Ja oot niiiiin ihanan ilonen ja kaunis ja ruskea!! :)

    VastaaPoista
  6. Hahah mä katoin et noi on sukkiksista leikatut shortsit :D:D mut joo on toi ihan kiva asu :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ;D jep, jakaa vissiin vähän mielipiteitä, mut sehän on vaan ihan hyvä !

      Poista
  7. noihan on pyöräilyyn tarkotetut shortsit, ei pahalla mutta aika järkyttävät. Mutta tämäkin on makuasia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei pahalla, mutta sun tieto on väärää (: Gina lähinnä tarkoitti tollaset esim. hameiden ja mekkojen alle 'vilautuksenestoksi' tai ihan vaan lisäasusteeksi. Tollaset ohuet trikooshortsithan kuluu heti puhki jos tollaset hankkii pyöräilyyn. Siihen tarkoitukseen olevat voi hakea ihan oikeasta urheilukaupasta.

      Poista
    2. miks pyöräilyyn tarkotettuihin shortsehin laitettais pitsireunus XD

      Poista
    3. nojuu eihän noita kappaleita oo pyöräilyyn ihan tarkotettu mutta nimi on silti pyöräilysortsit kylläkin... eli 'ei pahalla mutta sinunkin tietosi on väärä' noihan on esim hankauksen estoon että jos reidet hankaa tms mut spanxit on sit taas asia erikseen, et tollaset lyhyemmät mallit on siihen et estäis vilauttelun :D

      Poista
    4. Makuasia makuasia ! Mun mieleistä sekin miksi näitä tahtoo kutsua (----:

      Poista
  8. Ihana asu! Toi neulepaita on upee :-)

    VastaaPoista
  9. Vau tosi ihana asu!! Mä heti kiinnitin huomion noihin shortseihin vai mitkä nyt onkaan :D Tosi ihanasti oot pukenu ne! Olis kiva itekin testata kun päähän pälkähti just kiva asu (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitti Sonja !! ♥ No hei testaa ihmees, näil saa kivasti piristystä asuun (=

      Poista
  10. IHANA ASU ! muute voisitko tehä jotai postausta sun harrastuksista? :D ja käytkö viel salil/ kui usein :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ainut harrastus on tällä hetkellä sali ja nyt oon pitänyt kesä taukoo, ensi viikolla jatkuu! Myöhemmin voinkin tehdä kun pääsen taas vauhtiin :)

      Poista
  11. Ihana tuo neule! :) onko se mitä kokoa sulla?

    VastaaPoista
  12. musta ihana asu! ihanaa et uskallat pitää just sellasii vaatteit ku haluut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Jep toivoisin et kaikki uskaltaisi pukeutuu niinkuin itse haluaa :) Kerran me vaan eletään, ne ketkä ei arvosta sua tai sun tyyliä ei oo sit edes vaivan arvosia.

      Poista
  13. tosi kivan näkönen toi neule :) onko se akryyliä? tai kutittaako se?:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti (: en tiiä mitä materiaalia se on mut ei se kutita:D ainakaan mua !

      Poista
  14. oi ihana asu! ja oon sunkaa totaalisesti samaa mieltä helsingin ihanuudesta, mulle ihankun toinen koti onneks isi asuu sielä! ♥ ja oot niin kaunis että en kestä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) no vähänkö epistä kun sulla asuu isä siellä :DDDD

      Poista
  15. Koska tulee maltaostospostaus?♥

    VastaaPoista
  16. Ihana toi paita!! Ja ihanat sun hiukset<3

    VastaaPoista
  17. Noi shortsit on ihan karmean rumat, mut sähän saat rumatkin vaatteet näyttämään suht hyviltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, jos ton voi kohteliaisuutena ottaa ;D

      Poista
  18. Oot upee ja ihanan ilonen näköinen kuvissa!:)

    VastaaPoista
  19. Oi sun hymy on niin ihanan iloinen! :-) ♥
    Aluksi kieltämättä yllätyin noista sortseista, mutta ihan hauskastihan ne tohon asuun sopii! Toi neule on ihana, samoin noi sormukset :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. Voi kiitoskiaaa ♥ Ainakun joku kommentoi jotain tollasta, niin tulee niin hyvä mieli !

    VastaaPoista