tiistai 31. tammikuuta 2012

pari naamakuvaa ja kuulumiset

baletti 002
KIRA 062
KIRA 052
Heippahei, tää alkuviikko on kulunu vaan koulu hommii tehdessä ja tanssissakin oon pari kertaa kerenny käymään. Joten hirveesti en oo kerenny kuvaan. Mua ärsyttääää koska kusin tän päiväsen maantiedon kokeen ihan täysin, vaikka luinkin siihen aika paljo! Käytiin äitin kaa tänään ostamassa mulle balettitossut, ihan sika söpöt hehe. Mulla ei oikeestaan oo mitään ihmeempää asiaa ja nytkin mahollisesti pitäis olla jo läksyjen kimpussa. Tuli vaan sellanen kauhee fiilis postata. Sellasta vielä että jos tässä nyt koulussa vähän helpottais ja kun päivät alkaa olla valosampia niin alan taas postaan enemmän ja luultavasti myös vähän mielenkiintosempaa matskua. Mutta kirjotan blogia teidän lisäks itselleni ja en jaksais koko ajan kuulla kuinka tylsä mun blogi on. Kritiikkiä otan mielelläni vastaan mutta mielummin enemmän neuvon kun haukun muodossa, thanks(:  Ja nyt tää tyttö lähtee historian ja enkun pariin, tsemppii tälle viikolle !

10 kommenttia:

  1. ite alotin sun blogin lukemisen vasta vähän aikaa sitten, eikä vaikuta yhtään tylsälle! iha ymmärrettävää ettei aina jaksa kirjottaa/oo mitää kirjotettavaa(--:

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä tää blogi on just kiva! Nätti tyttö ja mukava teksti. Ei ihan mitä vaan voi pyytää ihmiseltä kuka kuitenkin itse tahtoisesti kirjottelee tänne :)) Hehe, mutta tsemppiä kokeiden lukuun (:

    VastaaPoista
  3. harrastat sä balettii? (:

    (mul on samanlaiset noi balettitossut) :D

    VastaaPoista
  4. sul on kiva blogi!:) mut toivosin että kuvat itestäs ois vähän monipuolisempii, ku mitä oon huomannu ni aina on samallainen kuva itestäs ja asento ja näi. Enemmä vaa erilaisii kuvii ja koko vartaloisii yms ni parempi!:)

    VastaaPoista
  5. LILJA!! en tienny et sä harrastat balettia! tai siis en oikein pysty kuvitteleen sua tanssii balettia:D mutta oikeesti tää on hyvä blogi ja en tajuu miten joku vaa jaksaa vaivautuu kirjottaa jotai surkeeta ehkä ne vaa tykkää pilata ihmisten päiviä... et tällästä :D:D

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä sun blogi on tosi ihana:)
    Kirjotat hyvin ja tekstiä on mukava lukea! Älä välitä negatiivisista kommenteista, joillakin ei vaan oo elämää!
    Jatka samaan malliin:)
    Sulla on ihania vaatteita ja oot tosi nätti!:)
    Kiitos hyvästä blogista, yks mun lemppareita:)

    Käy kattoon mun blogi, jos kiinnostaa. Se on vielä vähän kesken, älä välitä:)
    http://stellacadente-emppu.blogspot.com/2012/02/1212.html

    VastaaPoista
  7. Oon lukenu sun ja sun kavereitten blogeja tässä vähänaikaa ja nyt vasta tajusin että tehän asutte ihan lähelläkin, hups! :D

    http://v3n-viivi.blogspot.com/
    Te olitte joskus mun lukioitakin mutta lopeti bloggaamisen ja nyt taas alotin! :)

    VastaaPoista
  8. vau, oot vaan niin kaunis!:)

    VastaaPoista
  9. mmmettee: hihi kiitos ja jep ! :--D

    Iltsu: kiitos, piristit päivääni(:

    Anni: juu alotin vasta :---D

    Anonyymi: kiittikiittikiitti neuvoista! Lupaan ottaa enemmän kokovartalo kuvii :---D

    valulu: haha juu alotin vasta!(: Ja niimpä ei se ketään piristä jos pilaa toisen päivän :<

    Emilia: kiiiiiitos! <3

    Viivi: aijaa :D ookoo käyn tsekkaa sun blogin !

    VastaaPoista